Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff: Hvor ofte skifter du truse?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvor ofte skifter du truse?
Hver dag 251 95,44%
Hver 2. dag 9 3,42%
Hver 3. dag 0 0%
Hver 4. dag 0 0%
Hver 5. dag 0 0%
Hver 6. dag 1 0,38%
Ukentlig eller sjeldnere 2 0,76%
Deltakere: 263. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-08, 23:11   #101
Røsslyng
Fullverdig medlem

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sørvestlandet
Røsslyng har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Spinoff: Hvor ofte skifter du truse?

1-2 ganger i døgnet.

Røsslyng er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-08, 13:25   #102
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Hver dag.

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-08, 22:12   #103
Plipp
Getting in tune

Plipp sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Sover truseløs og bytter hver dag. Tror ikke jeg hadde orket å ta på meg en brukt truse på morningen.

Artig tråd .

Gammel 28-09-08, 15:05   #104
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Pfft. For det første kan man snu den, så varer den dobbelt så lenge. Og hvis man vrenger den og så snur den, varer den fire ganger så lenge. Og så kan man la den ligge ute om natta, og slå den mot noe hardt neste morgen, og da kan man begynne på nytt igjen (det virker riktignok best om vinteren).

:ser ikke problemet:

Selv tar jeg varianten hvor det blir daglig, gjerne et par ganger til og med. Det er bare fordi at jeg er lite miljøbevisst og elsker å vaske klær.

Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 13:45   #105
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Hver dag - hele familien .

Gammel 01-10-08, 15:31   #106
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Hver dag, og da som regel om morgenen. Som regel etter jeg har dusjet. BH går jeg i 2 dager før jeg skifter, om jeg ikke er spesielt svett eller har lekket melk.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 20:58   #107
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Hvor: Sørlandet
Siw er populærSiw er populærSiw er populærSiw er populær
Standard

Hver dag

"The way you make mee feel"
Siw er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 15:15   #108
Kjøkkenskriveren
Bork bork bork

Kjøkkenskriveren sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Nedre Romerike
Blogginnlegg: 56
Kjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Omtrent hver dag. Nærmere hver dag enn annenhver, i alle fall.

Kjøkkenskriveren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 17:45   #109
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

I min jobb ser vi mye rart. Noen mennesker bader feks kun på lillejulaften, aldri ellers i året. Helt sant. Noen eier to sett med truser, og det går gjerne 4-5 uker mellom hvert truseskift. Helt utrolig. :grøss:

Gammel 03-10-08, 22:27   #110
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hver dag! Og 2 ganger hvis jeg dusjer i løpet av dagen, f.eks. etter trening eller før leggetid. Hvis jeg ikke gjør det, føler jeg meg utrolig skitten.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:15.