Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva ville dere helst vært, tannlege eller gynekolog?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Ville du heller vært tannlege eller gynekolog?
Tannlege 37 32,74%
Gynekolog 62 54,87%
Begge deler er helt ok - ingen preferanse 14 12,39%
Deltakere: 113. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-08, 15:35   #61
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva ville dere helst vært, tannlege eller gynekolog?

Tannlege ville jeg aldri vurdert. Kunne sikkert likt jobben som gynekolog, men hadde nok ikke kost meg med all kreften og eller selvopptatte jeg-er-sentrum-i-universet-fødedamer. Dessuten er jeg ikke doktor så jeg slipper hele greia. Haha!

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.

Sist redigert av Søster : 04-10-08 kl 15:54. Årsak: Lege. ikke elge
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-08, 15:41   #62
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gynekolog.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-08, 16:24   #63
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Gynekolog. Kunne vært ganske interessant.

Gammel 04-10-08, 16:46   #64
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av era, her.

iiisj skrape på tenner lukta av svidd bein borring smerter aaaaaaarg tannlege alldri, er en svoren hobbygynekolog så det er et klart valg.

Hobbygynekolog
Har du hobbykvelder hjemme da eller

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-08, 17:12   #65
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Ikke med min beste vilje klarer jeg å velge mellom disse yrkene.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-08, 19:44   #66
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hobbygynekolog.. Det må være den særeste hobbyen jeg noengang har hørt om. Tipper vennene dine rømmer når du spør om dere skal finne på noe sammen en kveld.

Ellers ville jeg definitivt gått for tannlege selv, å kikke opp i andres underliv frister meg særs lite.

Gammel 04-10-08, 21:27   #67
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det er ikke ofte en syntes det ser helt suverent ut å være arbeidsledig, men det hadde nok vært alternativet!!

Gammel 04-10-08, 21:32   #68
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gynekolog. Uten tvil.
Odontofoben Ru har intet på odontologisk fakultet å gjøre.

Men jeg sier som flere her; bare jeg slipper føtter. Og negler.

Gammel 04-10-08, 21:43   #69
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Gynekolog. Uten tvil.
Odontofoben Ru har intet på odontologisk fakultet å gjøre.

Men jeg sier som flere her; bare jeg slipper føtter. Og negler.

Navleolog?? :kaster nesten opp:

Gammel 04-10-08, 22:09   #70
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å fytti hæ*****, her klarer jeg ikke å velge, tror jeg. Grøss og gru, ingen av delene. Eller, jeg kunne blitt tannlege som bare hadde tannleger som pasienter. Kanskje.

Jeg har ikke lest tråden, men kan allikevel si at ja, jeg er en lukter. Jeg spyr lett i kontakt med vonde lukter.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-08, 20:06   #71
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Gynekolog.

Men jeg hadde nok ikke passet til noen av delene - jeg er aldeles fri for praktisk sans.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-08, 21:11   #72
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hadde ikke orket noen av delene,så jeg har ikke stemt.
Hadde ikke orket å være frisør heller.

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-08, 21:21   #73
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har dårlig finmotorikk og kunne nok ikke ha vært noen av delene.

Gammel 05-10-08, 22:03   #74
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg vil bare få skyte inn at gynekolog visstnok IKKE heter fitturtittur på islandsk likevel.

Gammel 05-10-08, 22:17   #75
Grey
sangfugl

Grey sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: For det meste sofaen. Av og til stolen.
Blogginnlegg: 57
Grey er litt kulGrey er litt kulGrey er litt kul
Standard

Enten var det hysterisk morsomt, eller så er jeg vanvittig overtrøtt i kveld.

Jeg kunne forresten ikke vært noen av delene. Og heller ikke noe som har med føtter å gjøre.

Gammel 05-10-08, 22:42   #76
daffy

daffy sin avatar

Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Tja, ingen av disse utdannelsenen hadde vært noe for min ømfintlige mage, men måtte jeg velge ville det blitt tannlege.

Angående å velge mellom pest og kolera, hørte jeg noe om det på radioen her om dagen. Det er visst ingenting å lure på, da velger man kolera. Men jeg fikk ikke med meg forklaringen?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-08, 23:56   #77
Grey
sangfugl

Grey sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: For det meste sofaen. Av og til stolen.
Blogginnlegg: 57
Grey er litt kulGrey er litt kulGrey er litt kul
Standard

Det var på Hjelpkorpset, daffy, så jeg tror neppe forklaringen hadde hjulpet så voldsomt.

Gammel 06-10-08, 00:00   #78
Mira

Mira sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Gynekolog!
Om jeg hadde kunne våknet ferdig utdannet en dag. Hadde ikke orket å ta den lange utdannelsen.

Tannlege kunne jeg aldri blitt! Blir nesten kvalm bare å sitte her å skrive om tannleger!

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 00:10   #79
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

I går besøkte jeg en gammel slektning, og stanken av råttent (?) gebiss fikk meg til å stemme gynekolog.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 14:22   #80
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

I går besøkte jeg en gammel slektning, og stanken av råttent (?) gebiss fikk meg til å stemme gynekolog.

Sjekket du underlivet også før du tok beslutningen?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:16.