|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Skal rømme
|
Sv: Hvor "privat" er du på FP?Jeg er ikke særlig privat her ute på de åpne forumene. Forteller bare ting jeg kunne sagt til hvem som helst. Henger selvsagt aldri ut noen. Er litt mer åpen i medlemssalongen, men prøver å fremstille andre med respekt uansett. Jeg har ikke fullt navn og adresse her noe sted, men jeg tror ikke det er så vanskelig å finne meg hvis man vil. Har samme nick på SG, SM og NM og litt andre steder så jeg har jo en slags identitet som Wix, og er ikke en fullstendig random anonym person likom.
|
|
|
#42 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor "privat" er du på FP?Jeg kan nok være lett å kjenne igjen, om noen leter etter meg. Men at noen bare kan tippe at jeg er meg, da må det være flaks.
|
|
|
#43 |
|
By the Sea
|
Sv: Hvor "privat" er du på FP?
Jeg måtte bare le for meg selv, for du startet med å spørre hva hun spurte om for så på perfekt vis oppsummere alt det hun spurte om.
Ah - så det er bare de som kjenner Skipadda som må oppføre seg?
|
|
|
#44 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg gjemmer meg bak en pupp.
|
|
|
#45 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har alltid elsket puppen din.
|
|
|
|
#46 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor "privat" er du på FP?Jeg er veldig "privat" på nett. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Tobarnsmor :)
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor "privat" er du på FP?Jeg har ikke lyst å være åpen på internett. Det å være totalt anonym er for meg veldig viktig, og det tror jeg at jeg klarer å være også.
|
|
|
#48 |
|
What?!
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Tønsberg
![]() |
Sv: Hvor "privat" er du på FP?Jeg er nok altfor åpen til tider
|
|
|
|
#49 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Jeg kan bare svare for meg selv, men jeg står for alt jeg sier her inne, selv om jeg har en filmstjerneavatar. (Er på jakt etter en ny...
Er ganske enig med deg, synes også de fleste her oppfører seg greit.
1.Det er ganske mange vgs. i Hordaland fylke. Det at jeg bor i Bergen, trenger ikke bety at jeg jobber i Bergen. F.eks. Så, ja, jeg synes også jeg var rimelig anonym i det innlegget.
Ufokusert!!! |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvor "privat" er du på FP?Jeg er ganske åpen av meg ja, men skriver kun om ting jeg kan stå for. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Come what may...
|
Men nå røpte du han da!
|
|
|
#53 |
|
Tåler regn
|
Sv: Hvor "privat" er du på FP?Jeg sier ikke mer her enn det jeg kan si til nesten alle. Kan være litt mere åpen på M2 og bloggen min hvor alle ikke har tilgang. Jeg kan stå for det jeg har skrevet for å si det slik. Men litt åpenhet er jeg for. Hvis ikke, ville det jo bare blitt kosemose, og da hadde forumet blitt kjedelig. |
|
|
|
![]() |
|
|