Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Dere som ser Sykehuset på tv3

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-08, 20:42   #41
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dere som ser Sykehuset på tv3

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Nei, det er jo alltid en risk for at noen kjenner noen, eller er medlem selv, for den del. Og vi diskuterer jo endel kjente personer her inne. Det er jo naturlig at man diskuterer personer som er en del av det offentlige rom, her som andre steder.

Ja, det mener jeg og. Dersom en selv velger å bli en del av det offentlige rom må en vel nesten regne med litt oppmerksomhet rundt ens person.

Gammel 23-09-08, 21:25   #42
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

(Jeez, sitter jeg virkelig og diskuterer utseende på folk jeg kjenner på nettet? av meg selv)

Jeg har ikke sett serien, ble jaggu nysgjerrig.

Gammel 25-09-08, 20:22   #43
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiki, her.

Joda, men jeg syntes ikke det jeg sa var så galt om han skulle være her. Sa jo bare at han er kjekk. Regner med han tar det som et kompliment dersom han er her.

Neida, jeg synes ikke det var galt jeg. Bare greit å tenke på liksom, når vi snakket om at noen som kjenner de vi snakker om kan være her, så kan likegjerne også de vi snakker om være her.

Gammel 26-09-08, 09:09   #44
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Neida, jeg synes ikke det var galt jeg. Bare greit å tenke på liksom, når vi snakket om at noen som kjenner de vi snakker om kan være her, så kan likegjerne også de vi snakker om være her.

Helt sant!

Gammel 30-09-08, 21:37   #45
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjenner mamman til Marcus som ble operert i dag. Ikke si noe stygt!!!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 21:54   #46
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Jeg syns ikke han er spesielt kjekk. Derimot synes jeg han (norske) fotografen på top model er veldig kjekk! Noen som kjenner han? Hehe det spiller egentlig ingen rolle siden jeg ikke akkurat er ute på jakt...

Heter ikke han Opsahl, evt. Odden Opsahl da tro? Innbiller meg at han er barnebarnet til Arve Opsahl. Har jobba sammen med broren hans i flere år.

Og etter å ha hatt nærkontakt med en haug med leger de siste 2 årene, må jeg si at en del av dem er litt...spesielle.

Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 09:16   #47
Slettet bruker
Passiv

Standard

Kjenner mammaen til en av ungene med brukket arm som han mørke, kjekke Eirik satte på plass i serien. Hun skrøt veeeeldig av ham. Både av utseendet hans og hvordan han snakket til og behandlet ungen. Må jo bare innrømme at han tar seg veldig godt ut på tv ihvertfall jeg også :-)

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:32.