|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
Se resultatene: Har du smakt på årets julemarsipan? | |||
Ja, selvfølgelig. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
8 | 7,84% |
Jeg har marsipan liggende, men venter med å smake. |
0 | 0% |
Kan man få kjøpt julemarsipan allerede?? |
6 | 5,88% |
Nei, jeg liker ikke marsipan. |
17 | 16,67% |
Nei, jeg har ikke smakt på den enda, men gjør det nok snart. |
18 | 17,65% |
Nei, jeg har ikke smakt på den enda, og gjør det ikke før desember. |
44 | 43,14% |
Jeg skulle så gjerne, men kan ikke spise marsipan. |
3 | 2,94% |
Annet |
4 | 3,92% |
Dustepoll |
2 | 1,96% |
Deltakere: 102. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Spinoff: har du smakt på årets julemarsipan?I lys av et par andre tråder om julemarsipan, så måtte jeg bare lage en spørris om dette.
![]() |
![]() |
#2 |
Aktiv
![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: har du smakt på årets julemarsipan?Nei nei nei! Det er ikke jul. Vi er i begynnelsen av oktober! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Spinoff: har du smakt på årets julemarsipan?Jeg spiser ikke så mye godteri for tiden, og har bestemt meg for at desember er en passende måned å spise julemarsinpan. Så nei, jeg har ikke smakt på årets julemarsipan.
![]() |
#4 |
Borte
|
![]() Sv: Spinoff: har du smakt på årets julemarsipan?Nei, jeg venter til jul med det tror jeg. Har ikke sett den i butikkene her uten at det trenger å bety at den ikke er kommer. Jeg har ikke akkurat kikket etter julegodteri i oktober.
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Spinoff: har du smakt på årets julemarsipan?Nei, har ikke smakt på julemarsipanen. Jeg har forsåvidt ikke smakt på påske eller whatever marsipan heller, for det smaker jo høgg. Heldigvis. |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: har du smakt på årets julemarsipan?Ja, selvsagt! Marsipanpølser med sjokolade er noe av det beste som fins!
![]() |
#8 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Spinoff: har du smakt på årets julemarsipan?Nei, jeg liker ikke marsipan. Men OM jeg hadde likt marsipan, hadde jeg ikke smakt på den ennå. Jula begynner ikke før i desember.
![]() |
#9 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Spinoff: har du smakt på årets julemarsipan?Nei, og har ingen planer om å gjøre det heller. Du og jeg, Luftslottet.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
*Happy*
Hvor: Drammen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: har du smakt på årets julemarsipan?Jeg har ikke sett julemarsipan i butikken der jeg handler, men jeg kjøper nok litt før desember tenker jeg.
![]() |
#12 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Spinoff: har du smakt på årets julemarsipan?Ja selvfølgelig. Jeg er en av de heldige som faktisk klarer å glede meg over til, og nyte julen selv om jeg skulle komme til å smake på en marsipanpølse i oktober.
![]() |
#13 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Spinoff: har du smakt på årets julemarsipan?Jeg spiser ikke julemarsipan før i desember.
![]() |
![]() |
#14 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Spinoff: har du smakt på årets julemarsipan?Nei. Har ikke sett i butikken.
![]() |
![]() |
#15 |
Gro
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: har du smakt på årets julemarsipan?Nei, jeg liker ikke marsipan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Peppy!
|
![]() Sv: Spinoff: har du smakt på årets julemarsipan?Vel, nesten. Det var en slik julemarsipanpose på bordet i helgen, og da spiste jeg en sjokoladebit derfra. (Jeg skal ikke spise nøtter, så jeg turte ikke spise marsipanen. Men egentlig er jeg usikker på om Nidars marsipan inneholder mandler, eller om det egentlig kun er melis og mandelessens den består av.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Textrovert
|
![]() Sv: Spinoff: har du smakt på årets julemarsipan?Jeg prøver å holde meg til desember, ikke minst med tanke på at jeg er pålagt å leve litt lavkarbo fremover.
![]() |
#19 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Spinoff: har du smakt på årets julemarsipan?Nei. Hvis jeg skal smake blir det nok i jula. Men jeg synes hjemmelaga marsipan er mye, mye bedre, så jeg bruker stort sett opp kvoten på det.
![]() |
|
|