Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Shopping i Trondheim?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-08, 00:09   #21
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shopping i Trondheim?

Eg hadde i ens ærend reist til Stjørdal på Mia`s.

Gammel 07-10-08, 18:14   #22
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Eg hadde i ens ærend reist til Stjørdal på Mia`s.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-08, 10:23   #23
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Hva er Mia's?

Julepynt er jeg faktisk klar for å kjøpe, så håper den er på plass fredag

Takk for mange gode tips! Det ville vært veldig artig å møtt noen (til tross for at jeg er en I ( ), men jeg skal ha med mann, ett barn på 5, ett barn på 2, et stk. svigermor og ett stk. svigerfar.

Om noen likevel vi l forsøke, send meg PM med nr., og vi kan prøve

Vi reiser opp torsdag og ned søndag.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-08, 15:24   #24
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mia`s er en klesbutikk på Stjørdal. Eller. Det er både klær og nips naps.. Og det har blitt Haugtussa sin favorittbutikk i Norge. Det er mange fine merker der.. Container, Cream, Kaffe etc.

Gammel 08-10-08, 15:32   #25
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Høres ut som en herlig butikk, jeg elsker Container

Hvor blir det av alle PM-ene mon tro?

Gammel 08-10-08, 16:14   #26
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Fikk så lyst til å anbefale et lysstøperi som ligger på Ranheim, der har de utrolig mye fint, og ikke bare lys...men i min forkjølete verden husker jeg ikke hva den heter.

Men..det er det helt sikkert noen andre trøndere som gjør.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-08, 16:51   #27
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Perhonen, her.

Fikk så lyst til å anbefale et lysstøperi som ligger på Ranheim, der har de utrolig mye fint, og ikke bare lys...men i min forkjølete verden husker jeg ikke hva den heter.

Men..det er det helt sikkert noen andre trøndere som gjør.

http://www.tregaarden.no/nidaros.html

Gammel 08-10-08, 17:36   #28
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

På torsdag (tror jeg) åpner Selected Femme på Byhaven. Det gleder jeg meg til.

Ellers er jeg også veldig fan av Stella Snella, som Bauche nevnte. Og Neste Stopp har jo mye fint nå da. De finner du i Søndre gate og Thomas Angells gate.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-08, 18:15   #29
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

http://www.tregaarden.no/nidaros.html

Koselig sted. Jeg er alltid innom der før jul og river ned litt av utstillingen. Knuste en gedigen lyslykt sist jeg var der.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-08, 23:51   #30
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Standard

Må man kjøre for å komme dit?

Gammel 09-10-08, 09:41   #31
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Må man kjøre for å komme dit?

Jupp! - evt buss da...

Gammel 09-10-08, 11:59   #32
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Buss, tog eller bil ja.
Tar ca 25 min fra Trondheim sentrum til Stjørdal med bil.

Gammel 11-10-08, 00:58   #33
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Standard

Nå sitter jeg på Nova Hotell, har nettopp vært på kino et par etasjer under oss

Gammel 11-10-08, 08:19   #34
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Du vet at det er "toilldag" i dag? Masse gode tilbud rundt om i byen.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-08, 02:15   #35
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Du vet at det er "toilldag" i dag? Masse gode tilbud rundt om i byen.

Jepp, har toilla masse

Var du der?

Gammel 12-10-08, 08:46   #36
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Jepp, har toilla masse

Var du der?

Jeg var en tur innom et par butikker før jeg tilbragte dagen ved mors sykeseng. Tjuvstarta fredag på Lyst, men måtte tilbake etter mer. Når plaggene er klassiske, og prisene latterlige (80% avslag mm) da er jeg lost. Men det er ikke så mye en får shoppet før kl 10:15.....

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:28.