|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Statsbudsjettet, regjeringen nå og neste regjeringJeg sitter her og er veldig spent på om de fjerner kontantstøtten for neste år. Jeg har sagt opp jobben og har planer om å være hjemme med tvillingene til neste høst. Dette er litt avhengig av at kontantstøtten fortsetter, siden jeg da får dobbel kontantstøtte.
|
|
|
#2 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Statsbudsjettet, regjeringen nå og neste regjering
Jeg er usikker på hvor mange ihuga FrP-ere du finner her på FP, og jeg er i alle fall usikker på hvor mange som "står fram". |
|
|
|
|
|
#3 |
|
I gapestokken
Sv: Statsbudsjettet, regjeringen nå og neste regjeringJeg skrev feil, har korrigert det nå. Tenkte "i Norge", men skrev av en eller annen grunn "her inne". Har rettet det opp.
|
|
|
#4 |
|
I gapestokken
Men de som stemmer FRP, bør jo kunne stå for sine valg og forklare hvorfor. Jeg klarer fint å forklare hvorfor jeg stemmer rødgrønt. Jeg stemmer ikke alltid samme parti, men har stemt både SV, SP og AP. Har tidligere også stemt Venstre og KRF, men gjør ikke det lengre fordi jeg vil ikke ha en blå regjering.
|
|
|
#5 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Statsbudsjettet, regjeringen nå og neste regjeringHar ikke satt meg helt inn i statsbudsjettet, men kan ikke si at jeg er overimponert over at bhg prisen blir den samme, blant annet.
|
|
|
#6 |
|
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Statsbudsjettet, regjeringen nå og neste regjeringSkulle det være en FrP-er som slenger innom kan h*n begynne med å forklare meg hvordan deres finanspolitiske talsmann kan sitte på radiointervju i dag og snakke varmt om "det naturlige nivået på reguleringer av finansmarkedet som vi har i Norge i dag" og hvordan FrP "naturligvis er for en viss regulering av finanssektoren" som jo er "nødvendig for å unngå kriser som i USA" osv osv ad nauseum og holde seg helt alvorlig? Dette fra et parti som har programmfestet deregulering av finansmarkedet og senest for noen måneder siden stemte for å kutte Kredittilsynet inn til beinet eller videre?
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Sist redigert av Ulvefar : 07-10-08 kl 22:36. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Vaklende
|
Dette på slutten var retoriske spørsmål, ja? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Statsbudsjettet, regjeringen nå og neste regjeringEr stort sett fornøyd med statsbudsjettet, jeg. |
|
|
|
![]() |
|
|