|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hasj? | |||
| Bruker det selv en gang i blant. Ikke noe problem. |
|
3 | 1,54% |
| Bruker det selv en gang i blant, men det er vel ikke helt uproblematisk. |
|
0 | 0% |
| Helt imot! |
|
98 | 50,26% |
| Bør legaliseres. |
|
13 | 6,67% |
| Det er jo ulovlig, det er hovedgrunnen til at man bør ligge unna |
|
36 | 18,46% |
| Ikke så bra, sikkert, men det er det jo mye som ikke er... |
|
22 | 11,28% |
| Har brukt det før/prøvd det |
|
46 | 23,59% |
| Har aldri prøvd det |
|
81 | 41,54% |
| Har venner som bruker |
|
32 | 16,41% |
| Dustepoll/annet |
|
3 | 1,54% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 195. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva syns dere om hasj/marihuana?Det må da være gjort noen undersøkelser rund det med legalisering i Nederland? Noen som vet hva de sier? Jeg tenkte på dette med avhengihet og rekruttering til hardere stoffer. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Hva syns dere om hasj/marihuana?Jeg har aldri prøvd hasj, kjenner ingen som jeg vet bruker det og håper at mine barn ikke kommer til å bruke det. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hva syns dere om hasj/marihuana?Jeg har aldri prøvd, og er i mot. Med mulighet for å få det på resept for kreftpasienter o.l.
|
|
|
|
#45 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Sv: Hva syns dere om hasj/marihuana?[quote=Polyanna;1233684]Ja, pyttpytt, litt paranoia kommer sikkert godt med der borte på østkanten. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
Sv: Hva syns dere om hasj/marihuana?
Det er jeg litt usikker på. Det er snakk om å gå over grenser, og å gå over en legal grense er nok en "bigger deal" når det illegale stoffet det da er snakk om er både mye dyrere, skumlere og i et mer kriminelt belastet miljø enn tilfeldig hasjrøyking. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Sv: Hva syns dere om hasj/marihuana?Helt imot!!
|
|
|
#49 |
|
Hvor: østfold
ikke helt, men veit jo at du ikke er idiot så jeg sa bare fra synes ikke den var morsom men antagelig litt mindre "følsom" og rund i kanten igjenn etter jeg har drukket morrakaffen min og en pris snus |
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
Den var nok egentlig et lite, vennlig (får jeg da håpe!) spark til meg siden vi har hatt et par østkant/vestkant-diskusjoner før. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Yes, we can!!
|
Nettopp.
|
|
|
#54 |
|
|
Sv: Hva syns dere om hasj/marihuana?@Hattifnatten: I det øyeblikket man sier at kokain i greie brukerdoser ikke er farligere en hasj beviser man at man ikke har snøring. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Passiv
|
Sv: Hva syns dere om hasj/marihuana?Jeg har prøvd. Det burde vært mulig å få på resept for kreft /MS-pasienter som vil ha nytte av det. Ellers ser jrg ikke noe poeng i å legalisere. |
|
|
|
#56 |
|
Usedvanlig begavet
Hvor: Telemark
Sv: Hva syns dere om hasj/marihuana?Som Esme har jeg et yrke som under noen omstendighet ikke lar seg kombinere med illegale rusmidler. Jeg har heller aldri prøvd, og er ikke særlig positiv til tanken om å legalisere... Jeg kjenner at jeg synes det er en forskjell på å forby alkohol i ymse former. Den benyttes jo i store deler av verden som en del av en kultur, og svært ofte UTEN at rusen står i sentrum. DET blir liksom vanskelig med en joint, føler jeg. Der står jo RUSEN i sentrum.
|
|
|
#57 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva syns dere om hasj/marihuana?Et annet argument for legalisering er at det ville føre til at det momentet med at det er "forbuden frukt" ville være borte. Jeg tror at mange prøver narkotika bare fordi det ikke er lovlig.
|
|
|
|
#59 |
|
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
Sv: Hva syns dere om hasj/marihuana?Aldri prøvd, og jeg er helt i mot. |
|
|
|
|
|
#60 |
|
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva syns dere om hasj/marihuana?Totalt imot!
|
![]() |
|
|