Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ville dere sagt fra om dere oppdaget kjente her?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-08, 16:25   #21
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ville dere sagt fra om dere oppdaget kjente her?

Takk for svar, alle. Siden naboen også svarte i tråden, fikk hun nettopp en prikk av meg

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 16:42   #22
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Fant akkurat ut at jeg har en nabo som er aktiv her inne. Jeg kjenner henne ikke noe særlig, samtidig som det er rart å vite om... Ville dere sagt noe?

Jeg har gjort akkurat dette. Og blitt bedre kjent med naboen i prosessen. Jeg angrer absolutt ikke. :vinker til Teo:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 16:46   #23
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er nabo med berglijot. :deler: Vi traff hverandre her, hun tippet riktig. Vi visste hvem vi var fra før av. Ellers så fant jeg ut at Mim er min gode gamle studievenninne.

Er veldig glad for at de sendte meg en PM.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 16:46   #24
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det ville jeg nok ikke gjort. Jeg vil være privat, og har utlevert mer enn jeg vil at naboer og slikt skal vite. Hvis det var en av mine gode venner, ville jeg nok kanskje gjort det.
Men jeg vil selvsagt at noen skal fortelle meg om de kjenner meg igjen.

Gammel 07-10-08, 16:47   #25
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ville ikke sagt i fra, siden jeg ikke ønsker å gi meg til kjenne. Det gjør at jeg selvsagt har tenkt tanken at det kan være noen her som vet hvem jeg er men ikke sier i fra. :noia:

banana er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 16:47   #26
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville sagt fra, og jeg har faktisk sagt fra til en jeg "kjente" fra et annet forum. Og da svigerinnen min meldte seg her inne, sa hun fra at hun skjønte hvem jeg var, og det syns jeg var veldig greit.

Gammel 07-10-08, 16:49   #27
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner jeg har litt angst for at min svigerinne skal melde seg inn her.

Gammel 07-10-08, 16:50   #28
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

yuhuuh *vinke* vi har foresten flere veldig hyggelige nesten naboer, vi kan danne en liga der vi diskuterer de andre fp'rne i rl.

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 16:52   #29
Grey
sangfugl

Grey sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: For det meste sofaen. Av og til stolen.
Blogginnlegg: 57
Grey er litt kulGrey er litt kulGrey er litt kul
Standard

Jeg ville sagt fra hvis det var en nabo jeg allerede kjenner eller en venninne. Om det var et litt mer perifert bekjentskap tror jeg kanskje ikke jeg ville sagt noe. Begrunnelsen er at jeg ønsker å være, i alle fall litt, anonym her inne (selv om flere vet hvem jeg er allerede), og hadde ikke ønsket at perifere bekjentskap skulle vite alt jeg har delt her inne. Jeg vet ikke, jeg har ikke hatt den problemstillingen foreløpig. Det blir nok en magefølelse som avgjør når/hvis situasjonen oppstår.

Samtidig ønsker jeg å få beskjed hvis noen gjenkjenner meg, så kanskje det blir litt motstridende hvis jeg ikke sier fra selv.

Gammel 07-10-08, 16:52   #30
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av era, her.

yuhuuh *vinke* vi har foresten flere veldig hyggelige nesten naboer, vi kan danne en liga der vi diskuterer de andre fp'rne i rl.

Jassågitt? Nå blir jeg nysgjerrig, merker jeg.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 16:53   #31
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Grey, her.

Samtidig ønsker jeg å få beskjed hvis noen gjenkjenner meg, så kanskje det blir litt motstridende hvis jeg ikke sier fra selv.

Næsj. Det er da en grei sak at du ønsker å være litt anonym, men synes det er hyggelig at ikke alle andre nødvendigvis er det? Du kan jo uansett ikke "håndheve" dette, det er jo bare snakk om et ønske.

Gammel 07-10-08, 16:54   #32
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville sagt i fra hvis jeg synes det var ok at vedkommende fikk vite hvem som skjuler seg bak mitt nick. Litt usikkert med andre ord.

Gammel 07-10-08, 16:54   #33
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet hvor era bor også.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 16:55   #34
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ville i allefall satt pris på om noen jeg kjenner gjenkjente meg. Og siden jeg føler meg ganske lite anonym her inne forundrer det meg at ikke det har skjedd enda. :litt paranoid:

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 17:23   #35
Arran
Under cover

Arran sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Heiko varslet da hun gjenkjente meg, og det syntes jeg var veldig ok. På samme måte varsler jeg selv når jeg kjenner igjen noen, fortrinnsvis på pm.

Gammel 07-10-08, 17:25   #36
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg ville ha sakt i fra ja, og har gjort det et par ganger på et annet nettsted. Håper at de som måtte kjenne meg her inne gir meg beskjed også.

Jeg tror det er ei som kjenner meg som er her inne, for rett etter jeg fortalte noe her inne som hadde skjedd for noen år siden, så nevner en bekjent denne historien, jeg spør om hun er på foreldreportalen siden jeg akkurat hadde fortalt det her inne, hun sa nei, og at hun husket dette fra da det skjedde, men hun ble litt rar da jeg spurte. Synes hun fortalte dette med mine ord liksom, så jeg tror hun er her, og det er jo ingen umulighet siden hun har 4 barn.

Gammel 07-10-08, 17:57   #37
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Tror jeg ville sagt i fra.
Og jeg får litt noia av og tenke på at naboene eller andre jeg kjenner er her inne uten at jeg vet det.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 17:59   #38
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg ville også ha sagt fra.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 18:23   #39
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg ville sagt fra og om noen skulle gjenkjenne meg, ja så ville det vært hyggelig om de gav seg til kjenne

Gammel 07-10-08, 18:23   #40
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ville høyst sannsynlig sagt i fra, men hadde sett det an litt også. Jeg synes forøvrig det er helt merkelig at det ikke er noen her jeg har klart å spotte. Det må jo finnes noen jeg i det minste vet hvem er fra før av (i tilegg til Søster, da, som jeg har vært klar over hele tiden) og det hender jeg grubler litt når noen forteller historier som kan linkes til et sted eller sånne ting. Foreløpig har jeg ikke spottet noen altså, tror nok jeg ville send en pm.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:47.