Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Lar vennene velge navnet (BA.no)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-08, 09:36   #41
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lar vennene velge navnet (BA.no)

Sitat:

Enkelte synes nok at jeg er verdens dummeste menneske, men jeg tror at mesteparten av Norges befolkning vil ha en viss forståelse for prosjektet.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-08, 09:38   #42
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sitat:

Enkelte synes nok at jeg er verdens dummeste menneske, men jeg tror at mesteparten av Norges befolkning vil ha en viss forståelse for prosjektet.

Eh, nei.

Sitat:

Mesteparten av Norges befolkning synes nok at jeg er verdens dummeste menneske, men jeg tror at enkelte vil ha en viss forståelse for prosjektet.

:realitycheck:

Gammel 03-10-08, 09:50   #43
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men hva er det egentlig hun vil protestere mot? At 18-åringer kan skifte navn og gifte seg? De andre privilegiene som følger med 18-årsdagen var tydeligvis helt greie.

Har hun ikke tenkt på at noen faktisk er mer fornuftige enn henne selv når de runder 18?

Fpu slår til igjen; sier jeg bare.

Gammel 03-10-08, 09:55   #44
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er så glad jeg har en normal 18 åring i hus.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-08, 12:49   #45
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Lar vennene velge navnet (BA.no)

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-08, 19:05   #46
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Kjære vene.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-08, 19:27   #47
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Ja da er det jo bare 10 år til hun kan skifte navn igjen. Hun får ha lykke til når hun starter å søke jobber. For hun ender sikker opp med en høyere utdannelse og blir garantert tatt seriøst :særlig:

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-08, 19:50   #48
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Leser mellom linjene:

"Fordi jeg er dum, så er nok alle andre 17åringer det også".

:blond moment:

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-08, 19:52   #49
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av perper, her.

Ja da er det jo bare 10 år til hun kan skifte navn igjen. Hun får ha lykke til når hun starter å søke jobber. For hun ender sikker opp med en høyere utdannelse og blir garantert tatt seriøst :særlig:

Hun trenger hverken høy utdannelse, eller å bli tatt seriøst, hun har jo åpenbart en stor fremtid i FrP.

Gammel 04-10-08, 20:01   #50
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Hun trenger hverken høy utdannelse, eller å bli tatt seriøst, hun har jo åpenbart en stor fremtid i FrP.

Bunny Føkk, stortingsrepresentant for FrP.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-08, 20:02   #51
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Bunny Føkk, stortingsrepresentant for FrP.

Hvorfor så beskjeden? Jeg tenker vi sier statsminister, jeg.

Gammel 04-10-08, 20:53   #52
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Det beste er jo at hun mener stemmeretten bør senkes til 14-15 år. Det er tydeligvis ikke like alvorlig som å skifte navn.

Gammel 05-10-08, 01:15   #53
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bitene falt på plass da jeg leste FpU. :ikke lenger overrasket:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-08, 01:21   #54
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det festlige er jo at alkohol og bilkjøring for uvettige og umodne 18-åringer anses som helt greit "fordi de begynner å studere og flytte på seg, og er glade i en fest", men det å gifte seg - det er fali det!

Gammel 05-10-08, 04:21   #55
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Det beste er jo at hun mener stemmeretten bør senkes til 14-15 år. Det er tydeligvis ikke like alvorlig som å skifte navn.

Ja, det var vel strengt tatt det jeg også hang meg litt opp i. Bestemme hvordan Norge skal styres, DET burde 14-15 åringer kunne, drikke seg drita og kjøre bil, DET er greit for 18 åringer, men bestemme om de vil bytte navn eller gifte seg? Jøss.

Barn kan man få i en alder av 16 (lovlig), men man burde ikke gifte seg før man er 29 - for det er jo mye mer alvorlig.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-08, 10:10   #56
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jaja...

(Jeg er forøvrig en av dem som benyttet meg av sjansen til å bytte etternavn når jeg ble 18, har ikke akkurat tatt skade av det)

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 19:36   #57
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jaja...

(Jeg er forøvrig en av dem som benyttet meg av sjansen til å bytte etternavn når jeg ble 18, har ikke akkurat tatt skade av det)

Håper ikke du byttet til Føkk.

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 22:27   #58
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blomst, her.

Håper ikke du byttet til Føkk.

Nei, så ille var det ikke

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:52.