Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vasker du deg på hendene etter hvert dobesøk?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Vasker du deg på hendene etter hvert dobesøk, og blinker du i rundkjøringer?
Jeg blinker alltid i rundkjøringer og vasker meg alltid på hendene 86 39,81%
Jeg blinker stort sett i rundkjøringer og vasker meg alltid på hendene 81 37,50%
Jeg blinker sjelden til aldri i rundkjøringer og vasker meg på hendene 3 1,39%
Jeg blinker aldri i rundkjøringer, men vasker meg alltid på hendene 5 2,31%
Jeg blinker stort sett i rundkjøringer, men vasker meg alltid på hendene 9 4,17%
Jeg blinker sjelden til aldri i rundkjøringer, men vasker meg alltid på hendene 3 1,39%
Jeg blinker aldri i rundkjøringer og vasker meg aldri på hendene 0 0%
Jeg blinker stort sett i rundkjøringer og vasker meg aldri på hendene 0 0%
Jeg blinker sjelden til aldri i rundkjøringer og vasker meg aldri på hendene 0 0%
Jeg blinker alltid i rundkjøringer, mener en jævla gris og vasker meg aldri på hendene 1 0,46%
Jeg blinker stort sett i rundkjøringer, men er en jævla gris og vasker meg aldri på hendene 0 0%
Jeg blinker sjelden til aldri i rundkjøringer, men er en jævla gris og vasker meg aldri på hendene 0 0%
Jeg blinker og vasker litt sånn innimellom 8 3,70%
Jeg elsker poller, piker, vin og sang 20 9,26%
Deltakere: 216. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-08, 14:13   #1
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vasker du deg på hendene etter hvert dobesøk?

Jeg blinker inn og ut.

Gammel 08-10-08, 14:15   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg blinker inn og ut.

Flink jente! Nå blir det jo mer og mer vanlig på alle kjøreskoler (det skal også bli påbudt, leste jeg) at man lærer seg å blinke ut og inn, ikke bare ut. Heldigvis. Ikke alle har svære kjekke rundkjøringer med 5 felt hit og dit. Her har vi stort sett bare badematter.

Gammel 08-10-08, 16:29   #3
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg blinker inn og ut.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:12.