|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvilke tøfler skal jeg velge?Småen trenger nye tøfler til barnehagen. Han har nå skinntøffler, men han stikker av hele tiden når døra er åpen så han burde hatt noe med såle så han ikke blir så fort våt på strømpebuksen. Tenkte på disse: |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvilke tøfler skal jeg velge?Har du sett på sandalene Crocs Otter? De er jeg veldig fornøyd med. De sitter bedre på foten enn Croclings og er veldig lette å ta av/på.
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvilke tøfler skal jeg velge?Jeg har veldig god erfaring med croclingsene. Minsten har par nr to nå. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Øyboer
Sv: Hvilke tøfler skal jeg velge?ser ut til at det er en del tykkere såle på de enn pelicanene ihvertfall. Er det kansje litt tykt til en 15mnd gammel gutt? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvilke tøfler skal jeg velge?
Ja, det kan godt være, men de er ikke så myetykkere enn på Croclings hvertfall. De er ikke så tykke som de ser ut til fra siden, for de har liksom "grop" til foten. (Oh, bra forklart.
|
|
|
|
#6 |
|
Øyboer
Sv: Hvilke tøfler skal jeg velge?Grop er bra |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Øyboer
Sv: Hvilke tøfler skal jeg velge?noen som har tips til andre tøffler til 1åring? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Hvilke tøfler skal jeg velge?Ja, skinntøfler. Robeez/Lil Jo's el. Jeg synes ikke noe særlig om at små tråkker på en hard såle hele dagen, så vi bruker bare slike, og fysio. er helt enig med oss.
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilke tøfler skal jeg velge?
Lillebror var ikke mer enn året da han fikk sitt første par, og de sitter veldig bra på. Begge mine har hatt flere par som innesko i barnehagen. |
|
|
|
#10 |
|
Øyboer
Sv: Re: Sv: Hvilke tøfler skal jeg velge?
Er sånne han har både hjemme og i barnehagen nå. Men han bli våt når han "stikker av" ut på lekeplassen når de andre barna er på vei ut. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Hvilke tøfler skal jeg velge?Mine liker Crocklings veldig godt. De sitter bedre på enn vanlig Crocks i alle fall. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Øyboer
Sv: Hvilke tøfler skal jeg velge?Ingen som har prøvd crocs pelikan altså? Likte det at de var designet for toodlere. Men de er kansje litt tette? |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvilke tøfler skal jeg velge?Vi har Rohde-tøfler i ull med borrelåsfeste over ankelen. Stødige, siden de er høye, og med gummisåle. De vi har nå er brune og beige med elg på, hehe. Knerten liker de kjempegodt. Finner ikke bilde desverre.
The deadline for complaints was yesterday vinterbolle jan 2007 sommerbolle juni 2010 minibolle mai 2012 Sist redigert av kokosbolle : 10-10-08 kl 09:53. |
|
|
|
![]() |
|
|