|
|||||||
| Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gode råd er dyre, eller hva syns dere?........
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill Sist redigert av Myrsnipa : 04-07-13 kl 13:50. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Gode råd er dyre, eller hva syns dere?Dette var dyre råd, ja. Du kunne sikkert ha fått akkurat de samme rådene i et dameblad til rundt 50-lappen.
|
|
|
#3 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: Gode råd er dyre, eller hva syns dere?Dette kunne ærlig talt for eksempel JEG sagt til deg også. Synes ikke dette tilsvarte en verdi av 1400 kr overhode. Jeg er dessuten veldig spent på hva som er i det kosttilskuddet som du da tydeligvis må kjøpe på klinikken eller deres nettsider.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gode råd er dyre, eller hva syns dere?Dette var jo svært dyre råd og de fleste hudleger er vel enig i at det ikke er kostholdet, men hormoner som er årsak til kviser. Diane har jeg også gått på av samme grunn som deg, men min lege ville ikke at jeg skulle fortsette på de da det er økt sjanse for blodpropp i forhold til andre p-piller. Roaccutan er jo en kur så det vil jo være naturlig at den skal avsluttes etterhvert. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Alltid motsatt
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gode råd er dyre, eller hva syns dere?Jeg må si meg enig med de andre: Her har du fått lite for pengene!
|
|
|
#6 |
|
Live and let live
|
Sv: Gode råd er dyre, eller hva syns dere?Kostholdet påvirker jo hormoner, så om du spiser slik rent som beskrevet, og holder deg til lavglykemisk mat og kutter ut alt sukker, så vil jo det hjelpe godt på. Jeg også kunne gitt deg denne kostholdslisten (lurer på om jeg ikke gjorde det en gang på NM også
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Sv: Gode råd er dyre, eller hva syns dere?"Gla i gåtteri". |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Pen. Så det så.
Sv: Gode råd er dyre, eller hva syns dere?
Jeg reagerte også på norsken og oppsettet her, ja...
|
|
|
#10 |
|
Pen. Så det så.
Sv: Gode råd er dyre, eller hva syns dere?
Karbohydrater og SUKKER!!
|
|
|
#15 |
|
Passiv
|
Sv: Gode råd er dyre, eller hva syns dere?Imponerende liste med gode råd. Også så godt formulert, da. |
|
|
|
#16 |
|
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gode råd er dyre, eller hva syns dere?"Gla i gåtteri" reagerte jeg også på. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Miss Distriktsnorge
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gode råd er dyre, eller hva syns dere?Er det lege som skriver dette? |