|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Headset, anbefalinger?Jeg skal ha nytt headset til iPod Touchen, brukes mye daglig til lydbøker, og litt musikk.
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Headset, anbefalinger?De er helt fantastiske! Jeg bruker dem når jeg ser film på laptopen, og det er omtrent kinolyd. Anbefales! |
|
|
|
#4 |
|
Pulled back in
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Headset, anbefalinger?De er stygg som juling, men helt OK lyd. Dessuten følger det med den livstidsgarantien som er grei å ha
|
|
|
|
#5 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Headset, anbefalinger?Koss sine liker jeg også veldig godt. Og de er kurrante å ha med seg, for de kan hektes sammen når de ikke brukes slik at de blir relativt små "sammenlagt"
|
|
|
#7 |
|
Trøtt
|
Sv: Headset, anbefalinger?
Det er disse jeg har også, og de er.... rett og slett suverene. Lydmessig syns jeg absolutt de er verdt prisen, men jeg brukte litt tid i starten på å vende meg til å skru de av etter bruk. Ble en del tappede batterier i starten!
|
|
|
#8 |
|
Juba Juba
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Headset, anbefalinger?Jeg er godt fornøyd med Koss.
|
|
|
#9 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Headset, anbefalinger?Koss her også. Helt topp til mitt bruk.
|
|
|
|
#10 |
|
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Headset, anbefalinger?Jeg er også superfornøyd med koss!
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Headset, anbefalinger?Har Koss Porta Pro, og de er både behagelige å ha på, og de gir veldig bra lyd. Dessuten er det ok pris. |
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Headset, anbefalinger?Jeg synes Koss Porta Pro hadde god lyd, men de gikk i stykker hele tiden. Greit nok at de har livstidsgaranti, så vi fikk jo nye hver gang, men kjedelig allikevel. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Re: Sv: Headset, anbefalinger?Så kjekt at dere er så samstemte da, blir nok Koss da ja!
|
|
|
#16 |
|
Bedreviter
|
Sv: Headset, anbefalinger?Jeg gidder ikke drasse med meg de som er så store, så jeg har kjøpt disse fra Koss. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Headset, anbefalinger?Koss Porta Pro gir mye for pengene, men Koss har også en del temmelig dårlige produkter som selges en del av pga. merket og lav pris.... |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Headset, anbefalinger?Jeg er ikke veldig fornøyd med alle mine medbusspassasjerer som har Koss, det virker som om direktiviteten på høyttalerene er elendig. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Re: Sv: Headset, anbefalinger?Jeg så på Kossene i går, og de vil jeg ikke ha nettopp pga. det at de ikke er særlig lydtette.
|
|
|
#20 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Re: Sv: Headset, anbefalinger?
Hvor lydtette er disse?
|
![]() |