Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Ford Focus-erfaringer?

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-08, 13:37   #27
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ford Focus -erfaringer?

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Ja,eldre enn 2008.

Rett strekning dvs oppoverbakke. Aldri hatt problem med SAAB på samme strekke som jeg som sagt har kjørt i 16 år.
Smaken som baken når det gjelder bil. Ford blir for lett for meg.

Joda men da kan jeg skjønne hva du mener for 2005 til pappa var litt sånn. litt lett på ræva men han fikk montert noe greier i karoseriet fra ford. Bake . Sikkert noe metal ting. så etter det var det aldri et problem. Derfor det kom en ny i 2006 og en i 2008.
Men vi bor nå i vinterland å jeg kjører rælly mange ganger å har aldri snurret med en eneste av fordene til pappa. men mazdaen vår, 626 stasjonsvogn med sportsudertell. den snurret jeg med nesten hver dag

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:16.