|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
lissom sjarmør
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Handler du juleprodukter før desember?For min del så kunne de godt ventet en stund til, men når produktene først er her, så tar jeg for meg. Her i huset har det derfor vært både julebrus og marsipan, og pepperkaker og klementiner også. I går hadde vi til og med en forsmak på julemiddagen, da var det ribbe å få. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Handler du juleprodukter før desember?
Det hørtes koselig ut
Klementiner er ikke julemerket
![]() |
#3 |
navnet sjemmer ingen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Handler du juleprodukter før desember?Jeg klarer virkelig ikke å irritere meg over det selv om jeg har forsøkt. Om jeg kjøper? Tja, her har jeg kjøpt ei flaske julebrus og en boks pepperkaker i steden for lørdagsgodt, og det er det. Ellers legger jeg ikke så mye merke til julematen i butikken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Borte
|
Helt utenfor tema, men nå ble jeg veldig i stuss her. Handler du hobbymateriell til skolen fra vanlige butikker? Blir ikke det gruelig dyrt?
![]() |
#5 |
lissom sjarmør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Handler du juleprodukter før desember?I går tok jeg en liten middagslur sammen med minsten, og da jeg kom ned på kjøkkenet etterpå lå det jaggu nystekte pepperkaker til avkjøling på benken.
Er Nabojenta flink til å bake? Får kanskje sende henne en pm, og høre om hun tar imot flere bestillinger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
navnet sjemmer ingen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi handler fra ulike plasser og slår gjerne til i vanlige butikker når de har gode tilbud. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|