|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Gir du/har du gitt finger`n i trafikken? | |||
| Ja |
|
65 | 46,10% |
| Nei |
|
75 | 53,19% |
| Dustepoll! |
|
1 | 0,71% |
| Deltakere: 141. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#141 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gir du finger’n i trafikken?Viser ikke fingeren, men det hender jeg "slår ut med armene" eller hva nå det heter... Roper ikke homo til fotballdommeren heller, gitt.
|
|
|
#142 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Gir du finger’n i trafikken?Svaret i pollen blir forresten allikevel ja. Har vist fingeren to ganger, men da fordi folk har kjeftet (dvs tutet og veivet til armene til meg) når det er DE som har gjort feil og ikke meg.
|
|
|
#143 |
|
Passiv
|
Sv: Gir du finger’n i trafikken?
Det er jo det verste av alt syns jeg, og irriterende nok blir jeg nesten-flau-irritert over at de sikkert tror i all evighet at det var JEG som var domm! |
|
|
|
#144 |
|
Lett rørt
|
Sv: Gir du finger’n i trafikken?Ja, det gjør jeg. Jeg hytter også med knyttneven, blinker med lysa og tuter. *sinnatagg*
|
|
|
#146 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Tok ikke deg for en så prippen bærte! Men, igjen, du kjenner jo alle i denne byen, så det er kanskje ikke så rart du ikke "flipper birden". |
|
|
|
|
|
#147 |
|
Tante Sofie
|
Sv: Gir du finger’n i trafikken?Nei, aldri finger'n, men jeg skal vedgå at det er i trafikken det kommer til uttrykk at jeg er en utålmodig sjel. (Ja, også i kassakø i butikken, da.) |
|
|
|
|
|
#149 |
|
Erfaren
![]() ![]() ![]() ![]() |
Note to self: Kødd med Tertitten neste gang du ser henne i bilen |
|
|
|
|
|
#150 |
|
Passiv
|
Sv: Gir du finger’n i trafikken?Viser ikke fingren,men tuter gjør jeg Sist redigert av tutta : 11-10-08 kl 12:46. |
|
|
|
#151 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Gir du finger’n i trafikken?Jeg gjorde det i går..... (Hornet mitt vil aldri virke når jeg vil det, og da hender det at det blir fingeren..) |
|
|
|
![]() |
|
|