Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gir du finger’n i trafikken?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Gir du/har du gitt finger`n i trafikken?
Ja 65 46,10%
Nei 75 53,19%
Dustepoll! 1 0,71%
Deltakere: 141. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-08, 19:11   #141
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gir du finger’n i trafikken?

Viser ikke fingeren, men det hender jeg "slår ut med armene" eller hva nå det heter... Roper ikke homo til fotballdommeren heller, gitt.

Gammel 09-10-08, 19:13   #142
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Svaret i pollen blir forresten allikevel ja. Har vist fingeren to ganger, men da fordi folk har kjeftet (dvs tutet og veivet til armene til meg) når det er DE som har gjort feil og ikke meg.

Gammel 09-10-08, 23:19   #143
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

men da fordi folk har kjeftet (dvs tutet og veivet til armene til meg) når det er DE som har gjort feil og ikke meg.

Det er jo det verste av alt syns jeg, og irriterende nok blir jeg nesten-flau-irritert over at de sikkert tror i all evighet at det var JEG som var domm!

Svar med sitat
Gammel 10-10-08, 23:02   #144
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Ja, det gjør jeg. Jeg hytter også med knyttneven, blinker med lysa og tuter. *sinnatagg*

Gammel 10-10-08, 23:03   #145
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

----------

Gammel 10-10-08, 23:38   #146
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tertitten, her.

Jeg viser ikke finger'n nei.

Tok ikke deg for en så prippen bærte! Men, igjen, du kjenner jo alle i denne byen, så det er kanskje ikke så rart du ikke "flipper birden".

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-08, 00:02   #147
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei, aldri finger'n, men jeg skal vedgå at det er i trafikken det kommer til uttrykk at jeg er en utålmodig sjel. (Ja, også i kassakø i butikken, da.)
Liker ellers å presentere meg som tålmodig.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-08, 00:25   #148
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gir du finger`n i trafikken?

Opprinnelig lagt inn av Jinx, her.

Nei.Men jeg blinker i lysa,tuter og viser klart at jeg ikke er fornøyd.

Jeg og.

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-08, 09:28   #149
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tertitten, her.

Du vet, når jeg kommer kjørende i gliset mitt så flytter alle seg. Ergo har jeg ikke behov for å flippe noe som helst.

Note to self: Kødd med Tertitten neste gang du ser henne i bilen

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-08, 12:10   #150
tutta
Passiv

Standard

Viser ikke fingren,men tuter gjør jeg.
Fikk fingeren senest på torsdag av en annen billist når jeg var på vei for å hente i barnehage. Jeg kjørte på forkjørsvei og han hadde vikeplikt fra høyre. Han kjørte rett inn fra høyre slik at jeg måtte bråbremse og jeg la meg på hornet. Han ble midtsagt forbannet og gav meg fingeren. Begynte bare å le jeg. Dust .

Sist redigert av tutta : 11-10-08 kl 12:46.
  Svar med sitat
Gammel 11-10-08, 12:21   #151
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gjorde det i går..... (Hornet mitt vil aldri virke når jeg vil det, og da hender det at det blir fingeren..)

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:26.