|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
I farta!!
|
![]() Fleire som fyller frysaren med kjøtt i desse tider?No er frysaren fylt med 25 kg ferdig blanda elgkjøttdeig og ca 10 kg anna elgkjøtt (indrefilet, entrecote, rundbiff, flatbiff o.l).
![]() |
#2 |
Unik
|
![]() Sv: Fleire som fyller frysaren med kjøtt i desse tider?Din heldiggris.
![]() |
#3 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fleire som fyller frysaren med kjøtt i desse tider?Øh, joda. Men foreløpig bare et lite rådyrkje. Vi har to lår til speking på loftet og litt annet kjøtt.
![]() |
#4 |
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fleire som fyller frysaren med kjøtt i desse tider?Har en halv hjort i fryseren!! Delt og pakket i fine stykker.
![]() |
#5 |
søt
![]() Sv: Fleire som fyller frysaren med kjøtt i desse tider?Ja, vi har litt fra i fjor ja!
![]() |
#6 |
Dukkar plutseleg opp ...
![]() Sv: Fleire som fyller frysaren med kjøtt i desse tider?Eg har to halve karbonadedeiger, flatfryste i brødbosar, kyllingfilet og laksefilet. Det er det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Helt konge
|
![]() Sv: Fleire som fyller frysaren med kjøtt i desse tider?Jeg har en fantastisk fetter. Om vintreren får jeg ca 20 kg kveite av han og nå på høsten er han og jakter elg. I år blir det levert ca 25 kg ferdig posjonert og pakket elgkjøtt til en ekstremt billig penge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() Sv: Fleire som fyller frysaren med kjøtt i desse tider?Vi parterte en halv elgkalv forrige søndag, så her er fryseren full av deilig kjøtt. Det ble middager til ca 50 kroner stykket, så det synes jeg er en temmelig rimelig pris å betale. Det blir ikke siste gangen vi kjøper elgkjøtt nei.
![]() |
![]() |
#11 |
Unik
|
![]() Sv: Fleire som fyller frysaren med kjøtt i desse tider?Ha, broren min tok nettopp jegerprøven i militæret og er heime denne veka. Då får eg sjekka om han vil jakte for meg og om onkelen vår har eit løyve han vil selgja oss.
![]() |
#12 |
X First Lady
![]() Sv: Fleire som fyller frysaren med kjøtt i desse tider?Ikke så mye vilt men da pappa levde hadde vi litt ja. Men et par reinsdyrsteker og litt elgkjøtt har vi fått tak i. I helgen har mannen og meg tilberedt gravlaks så om et par tre dager er den klar for å gå i fryseren. (Opps glemte at det var snakk om kjøtt) Vi har også handlet inn litt lamm som er delt opp i lammelår, lammebog mm. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|