|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Hvordan bruke sånne eggeformer?Jeg kjøpte krabbekutter. Kanskje jeg må prøve den? Man trenger ikke skjære og styre når man har sånne former altså? Bare kutte og koke? (jeg så den filmen m^3. Helt frem til jeg sovnet). |
|
|
|
|
|
#22 |
|
saftig
|
Sv: Hvordan bruke sånne eggeformer?Jeg har også fått greier fra J-box!
|
|
|
#24 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvordan bruke sånne eggeformer?Jeg er vel av de få her inne som har studert japansk, men jeg forsto ikke alt.
|
|
|
|
#29 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan bruke sånne eggeformer?Er det noen som har bilde av ferdig "pressede" egg? Jeg regner jo med at eggene blir puttet inn i formen, presset, og at de dermed formes under press? Klarer ikke å forestille meg at eggene virkelog ser ut som bil eller fisk. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Hvordan bruke sånne eggeformer?:lettpåvirkelig:
|
|
|
#36 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hvordan bruke sånne eggeformer?Trenger man egne former til det, da? Det er vel bare å bruke en pepperkakeform?
|
|
|
|
#40 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan bruke sånne eggeformer?Pepperkakeformer i microen? Eller i stekepanna?
|
![]() |
|
|