Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Dyre barnebursdager

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-08, 10:10   #12
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyre barnebursdager

Jeg leste også den artikkelen og ble litt skremt. Men jeg føler at den var ganske preget av at journalistene har holdt seg i en viss del av Oslo.

Min 7-åring har en gang vært invitert i selskap på et lekeland og en gang på Mc-Donalds. Alle andre selskaper har vært hjemme og så vidt jeg kan se har ikke de andre foreldrene vært så mye mer avanserte enn oss. Vi har pølser, hjemmebakte kaker, en is og en ganske liten godtepose. Barnene leker og har det gøy. Vi har en gang hatt utebursdag i februar. Det var suksess det. Fordelen med vestlandske barn er at de er ute i all slags vær uten å sutre.

Vi bor i et strøk med ganske lav gjennomsnittsinntekt og jeg vil i hvert fall ikke være med på noen bølge av dyre fødselsdager. Den som fremsto som mest idiotisk i den artikkelen var moren som organiserte en dyr fødselsdag for sin femåring, men som ikke trodde at det ville påvirke de andre barnenes fødselsdagsønsker. "Da ville jeg aldri ha gjort det, men de tenker ikke på sånn når de er fem år gamle" (fritt etter hukommelsen). At det går an å være så naiv.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:57.