Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 5

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-08, 18:40   #621
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Dere kan høre på www.container.dk

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 11-10-08, 20:04   #622
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bestilte denne. (Takk, guniss. )
Nedsatt fra 700.- til 275.-

vimjer er ikke aktiv  
Gammel 11-10-08, 20:22   #623
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har vært en runde i byen i dag også.
Olabukse; str 29 tommer, min nye buksestørrelse.
I tillegg ble det støvletter og bøker.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Ju7.jpg (46,4 KB, 286 visninger)
Filtype: jpg Ju8.jpg (31,8 KB, 11 visninger)
Filtype: jpg Ju2.jpg (56,8 KB, 2 visninger)
Filtype: jpg Ju3.jpg (28,5 KB, 4 visninger)
Filtype: jpg Ju4.jpg (42,4 KB, 6 visninger)
vimjer er ikke aktiv  
Gammel 11-10-08, 20:23   #624
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Standard

Et par bøker til:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Ju5.jpg (40,5 KB, 0 visninger)
Filtype: jpg Ju6.jpg (29,1 KB, 1 visninger)
vimjer er ikke aktiv  
Gammel 11-10-08, 22:05   #625
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sprts BH og litt treningstøy har jeg shoppet i dag.
Og ja, glemte nesten, vi har vært på Nøstebarn og kjøpt nye votter til Propellen.

Gammel 12-10-08, 02:20   #626
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har ikke shoppet selv. Men min kjære kom hjem med nye sko til meg. Etter en fotballtur med gutta til England. Jeg er fremdeles litt. For de var flotte, og de var bare ett nr. for store.

Gammel 12-10-08, 16:36   #627
Snill & grei
Aktiv

Snill & grei sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Ved Sognefjorden
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Hva heter modellen?

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Har vært en runde i byen i dag også.
Olabukse; str 29 tommer, min nye buksestørrelse.
I tillegg ble det støvletter og bøker.

Gammel 12-10-08, 21:26   #628
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvordan er Containerklærne i størrelsen? F.eks. kjolene??

Gammel 12-10-08, 22:04   #629
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Noen som har lyst til å legge ut forhandlerlisten til Container her?

Gammel 12-10-08, 22:16   #630
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Snill & grei, her.

Hva heter modellen?

Lynn Narrow Rope.

vimjer er ikke aktiv  
Gammel 12-10-08, 23:37   #631
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Noen som har lyst til å legge ut forhandlerlisten til Container her?

I Osloområdet:

Sitat:

Blossom på Grünerløkka, Mikko på Glassmagasinet og Mols på Sandvika storsenter og på Sandvika Rådhustorg har klær fra Container.

Jeg syns de er helt normale på størrelsen.

Gammel 12-10-08, 23:41   #632
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Container er forresten mye billigere enn OM, uten at jeg noen gang har eid ett OM plagg. Må ikke sammenlikne det med OM, da tror jeg jommen jeg leverer tilbake klærne mine, altså.

Gammel 12-10-08, 23:47   #633
Snill & grei
Aktiv

Snill & grei sin avatar

Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Får en bestilt plagg fra Container på nett?

Gammel 12-10-08, 23:54   #634
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Får en bestilt plagg fra Container på nett?

www.madsogmille.dk

Gammel 12-10-08, 23:57   #635
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

I Osloområdet:

Jeg syns de er helt normale på størrelsen.

En butikk på Heggedal stasjon har de vissnok også, det ble jeg i alle fall fortalt på Mols.

Gammel 13-10-08, 00:09   #636
Snill & grei
Aktiv

Snill & grei sin avatar

Standard

www.madsogmille.dk

Takk

Denne var selvfølgelig utsolgt

Gammel 13-10-08, 00:39   #637
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Standard

I Osloområdet:

En butikk på Heggedal stasjon har de vissnok også, det ble jeg i alle fall fortalt på Mols.

Takk

Denne var selvfølgelig utsolgt

Alt jeg hadde lyst på var utsolgt i min størrelse.

Gammel 13-10-08, 00:50   #638
Snill & grei
Aktiv

Snill & grei sin avatar

Standard

Alt jeg hadde lyst på var utsolgt i min størrelse.

Da tar vi litt felles depping

Gammel 13-10-08, 10:43   #639
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Line of Oslo

Datteren min kjøpte denne jakken fra Munthe plus Simonsen, og jeg kjøpte skjerf i akkurat samme mønster.Stort deilig langt skjerf

Sist redigert av Angelique : 13-10-08 kl 10:51.
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 13-10-08, 10:48   #640
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Den var helt nydelig, A.!

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:08.