|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Vaklende
|
![]() Sv: Avsporing: Titter dere i andres skap?
But åff kårse. Jeg håpet inderlig at noen som var hakket smartere enn meg ville kommentere denne så jeg kunne forstå den. :tusler i seng for å hvile de stakkars hjernecellene: |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Originala
|
![]() Sv: Avsporing: Titter dere i andres skap?Nei, det gjør jeg ikke. Jeg har for det første liten interesse av hva andre har i skapet sitt. Dessuten er jeg en forferdelig stor rotekopp sjøl, så jeg hadde satt særdeles lite pris på at andre snoket i mine skap. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avsporing: Titter dere i andres skap?Huff, nei det gjer eg ikkje! Ein kan jo ende opp med å finne ut ting ein ikkje vil vite!!!!
![]() |
#25 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Avsporing: Titter dere i andres skap?Selvfølgelig ser jeg i andres skap. Jeg liker å få med meg om de har det ryddig eller rotete, hva de har i hvilket skap, om undertøyet ligger på soverommet eller på badet , hvilket bind og temponger som brukes, om hånddukene har tellekanter, om de bruker mye halvfabrikata, om de har store eller små havregryn og om glass og kopper står blandet eller om de står på hver sin side. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Charming! |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Avsporing: Titter dere i andres skap?
![]() |
#31 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avsporing: Titter dere i andres skap?Nei, det gjør jeg ikke. Jeg håper ingen glor i mine skap heller.
![]() |
#32 |
Frafallen
![]() Sv: Avsporing: Titter dere i andres skap?Hvem har sett Skapulf (Monster In The Closet)?
![]() |
#35 |
Frafallen
![]() Sv: Avsporing: Titter dere i andres skap?Løsningen på problemet er blant de mer geniale jeg har sett, for ikke å si ambisiøse.
![]() |
#36 |
Frafallen
Ikke nå lenger.
![]() |
#37 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Avsporing: Titter dere i andres skap?Nei, det er ikke spesielt spennende synes jeg. Men folk kan godt åpne mine skap, det bryr jeg meg ingenting om.
![]() |
#38 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Avsporing: Titter dere i andres skap?Nei. Sett bort i fra hos venner hvor jeg er "hjemme". Der vet jeg jo at jeg har "fri tilgang".
Sist redigert av Niobe : 12-10-08 kl 22:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Avsporing: Titter dere i andres skap?Nei, det gjør jeg ikke. Men ventet du egentlig at noen skulle stå fram med sine "synder" her på åpent forum?
![]() |
#40 |
Vaklende
|
Jeg gjorde det jo. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|