|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ansvar for egen luring
|
Belte i livet på litt *kremt* runde damer?Hvis man er litt lubben og har endel mage og ikke markert midje, hvor bør man da ha beltet hvis man skal bruke tunika med belte? Jeg har kjøpt en fin småblomstrete tunika som er for vid til å gå med uten belte, da føler jeg meg gravid. Jeg har prøvd meg fram og tror kanskje at beltet må sitte på hoftene omtrent. Hvis det sitter høyere opp, så framhever det magen ekstra mye, liksom. Noen med erfaring? Og hvor bredt bør beltet egentlig være? Det jeg synes så best ut er sånn middels.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#3 |
|
nygift
|
Sv: Belte i livet på litt *kremt* runde damer?Man bør ikke ha det høyt oppe dersom man har stor mage, da fremhever man megen veldig, de ser kjærlighetshåndtakene mer enn man ønsker, ha det midt på magen, eller bruk en cardigan på utsiden.
|
|
|
|
#4 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Belte i livet på litt *kremt* runde damer?Jeg kunne tenke meg at du var fin med belte litt løst på hoftene siden du ikke er så høy. Ellers blir du lett delt på midten og det synes jeg ser litt snodig ut på oss som er litt små.
|
|
|
#5 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Belte i livet på litt *kremt* runde damer?Hvordan vet du at jeg ikke er så høy, Trulte?
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Belte i livet på litt *kremt* runde damer?Jeg har også mage og fikser ikke belter. Har prøvd og vil så gjerne, men min erfaring er også at magen blir fremhevet da.
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Sv: Belte i livet på litt *kremt* runde damer?
|
|
|
#8 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Belte i livet på litt *kremt* runde damer?Jeg er smalest over hoftene. Ikke alle som har timeglassfigur.
|
|
|
#9 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Belte i livet på litt *kremt* runde damer?Jeg makter ikke belte. jeg ser med ett ut som vaktmesteren jeg da
|
|
|
#10 |
|
|
Sv: Belte i livet på litt *kremt* runde damer?Du kan også ha beltet rett under puppene, da vil gjerne tunikaen falle fint nedover og skjule magen samtidig som at man ikke ser like gravid ut som i hvert fall jeg gjør i vide tunikaer. Det er kanskje finest med smale belter, H&M har noen elastiske som er kjekke til slik bruk. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Belte i livet på litt *kremt* runde damer?Jeg må nok prøve meg fram, jeg er helt i grenseland. Det ser ok ut forfra, men absolutt ikke i profil.
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Isj, du får bare sørge for å til enhver tid ha fronten mot folk. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Belte i livet på litt *kremt* runde damer?Interressant tråd for meg, hvordan jeg kan finne klær til min for tiden runde kropp.
|
|
|
|
#14 |
|
Helt enig. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Belte i livet på litt *kremt* runde damer?Jeg er også med på denne, men lurer fremdeles på hvordan Trulte vet at jeg ikke er så høy.
|
|
|
|
|
#16 |
|
Hvor: Rogaland
Man ser det på avataren.
|
|
|
#18 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Belte i livet på litt *kremt* runde damer?Ja, det var min første tanke.
|
|
|
|
|
#19 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Belte i livet på litt *kremt* runde damer?Jeg er veldig rund i formen. På meg er det høyt liv som gjelder, altså at "beltet" går rett under puppene. Men jeg bruker egentlig bare omslagstopper på den måten. Med et belte som ser helt anderledes ut vet jeg ikke om det blir så pent.
|
|
|
|
#20 |
|
I mål
|
Sv: Belte i livet på litt *kremt* runde damer?Men Gremli, er det ikke deg på avataren? Jeg syntes du så så ... eh.. grønn ut.. sist jeg så deg? |
|
|
|
![]() |
|
|