|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Leser
|
![]() Sv: Kaker for salg. Trenger tips til hva jeg kan bake!
Veldig enkle, repeterende mønster synes jeg er stilig på formkaker. Enten spiraler med melisglasur, mokkabønner, søvkuler, små enkel marsipanblomster, sort-hvite mønstre, melisdryss (eller kakaodryss på lys kake) gjennom hullmønstre (gamle heklete duker er ypperlig til formålet!).
![]() |
#43 |
Rastløs dagdrømmer
|
Dryss av ulike slag, skal jeg nok fikse. Takk for tips!
![]() |
#44 |
frakoblet
|
![]() Sv: Kaker for salg. Trenger tips til hva jeg kan bake!Nå smakte jeg akkurat på vaniljekaken, og den var veldig god. Helten gikk nesten i gulvet, så god syns han den var. Fantastisk enkel å lage!
![]() |
#46 |
Rastløs dagdrømmer
|
Høres lovende ut!
Ja, det er sant.
![]() |
#48 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Kaker for salg. Trenger tips til hva jeg kan bake!Jeg lager en alldeles fantastisk gulrotkake som faktisk blir best om den får stå et døgn eller to. Den er verken vanskelig eller spesielt dyr. Når jeg lager den til tilstelninger hvor jeg ikke kjenner alle, så kutter jeg ut nøttene. Det går helt fint.
![]() |
![]() |
#49 |
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Moss
![]() |
![]() Sv: Kaker for salg. Trenger tips til hva jeg kan bake!Her var det mange gode oppskrifter. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|