|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
| Se resultatene: Hals eller skjerf | |||
| Vi bruker skjerf |
|
1 | 1,08% |
| Vi bruker hals |
|
74 | 79,57% |
| Bruker begge deler |
|
13 | 13,98% |
| Annet, spesifiser gjerne i tråden |
|
5 | 5,38% |
| Deltakere: 93. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
nygift
|
Hals eller skjerfHva bruker dere på deres barn og hva er egentlig best å bruke?
|
|
|
|
#2 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hals eller skjerfVi bruker hals, enkelt og greit. Eier ikke et eneste skjerf. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
superbruker
|
Sv: Hals eller skjerfVi bruker hals til små barn. Jeg ville aldri i livet tatt sjansen på å bruke skjerf på barn. Til det er sjansen for at de skal sette seg fast med skjerfet under lek alt for stor.
Propella Sist redigert av Propella : 13-10-08 kl 22:52. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hals eller skjerfI barnehagen bruker vi primært sett hals. - Jeg føler ikke at den er for kald.
Min signatur ™ Sist redigert av Che : 14-10-08 kl 09:10. Årsak: måtte sette inn noen k'er. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hals eller skjerfHer bruker vi kun buff eller slike ting (buff er et merke, eller betegnelse på plagget?).
|
|
|
#8 |
|
nygift
|
Sv: Hals eller skjerf
Tja stem annet du
|
|
|
|
#11 |
|
Ringskrømt
|
Så du hadde ikke turt å ta på barnet skjerf i noen sammenhenger? Mine bruker ofte skjerf, føler meg ikke spesielt uansvarlig av den grunn. Jeg hadde riktignok ikke latt barnet bruke det i barnehagen, men hjemme? Under oppsyn? På tur? |
|
|
|
|
|
#12 |
|
superbruker
|
Jeg føler at det er en meget unødvendig sjanse å ta. Jeg har derfor aldri latt mine barn bruke skjerf under lek. For å gjøre det enkelt for meg selv har vi aldri hatt skjerf. Da slipper jeg diskusjonene om hva de skal ha på seg. De har hals, ferdig med det. Jeg kjenner mine barn så godt at jeg at de gjerne erter hverandre litt og jeg kan tenke meg at det hadde vært morsomt å dra litt i skjerfet til hverandre. Så etter min vurdering så ville jeg aldri brukt skjerf til mine barn under noen situasjoner. Jeg synes at det er en unødvendig sjanse å ta og jeg vil slippe å bekymre meg om det.
|
|
|
#19 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
|
|
|
#20 |