Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 5

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-08, 16:36   #641
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Alt jeg hadde lyst på var utsolgt i min størrelse.

Nettopp sjekket på Stjørdal, der hadde de 1 i xs, en i s og to i m.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 13-10-08, 16:39   #642
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen som har lyst til å legge ut forhandlerlisten til Container her?

En til i Osloområdet: Dorothea på Vinterbro.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv  
Gammel 13-10-08, 18:14   #643
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Jeg har bestilt støvletter fra Duo Boots, også har jeg kjøpt meg 2 russiske sjal. Ordentlige sjal i ull (ikke polyester), i størrelse 125 x 125 cm. Fargene er litt dårlige på bildene, men det sorte har i allefall sjokkrosa blomster.

Vedlagte bilder
Filtype: png Bilde 1.png (65,7 KB, 22 visninger)
Filtype: jpg IMG_0126.jpg (195,0 KB, 53 visninger)
Gammel 13-10-08, 18:53   #644
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Lekre sjal, Salt. De koster vel sånn ca to kroner der borte?

Gammel 13-10-08, 20:51   #645
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

De har også Container på Le Petit på Rygge Storsenter og Amfi Moss.

Isa er ikke aktiv  
Gammel 13-10-08, 21:16   #646
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Lekre sjal, Salt. De koster vel sånn ca to kroner der borte?

Næh, akkurat de der er faktisk ikke veldig billige. Jeg betalte 700 rubler for stykket, noe som tilsvarer 125 kr. Så det er jo absolutt ikke dyrt for så store ullsjal, men i forhold til prisnivået på andre sjal her (både i silke, ull og pashmina) så er det ganske dyrt. Men de er jo så lekre, så...

Gammel 13-10-08, 22:46   #647
Amalie
Nybegynner

Medlem siden: Jan 2008
Amalie har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

En til i Osloområdet: Dorothea på Vinterbro.

Og "Nellys" i Heggedal i Asker

Amalie er ikke aktiv  
Gammel 13-10-08, 23:11   #648
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amalie, her.

Og "Nellys" i Heggedal i Asker

Regner med det er den på stasjonen.
Jeg så noen klær i en butikk på Bekkestua i dag, også. Fikk ikke med meg navnet på butikken, men den selger møbelstoff og interiørting også.

Gammel 14-10-08, 01:25   #649
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Nettopp sjekket på Stjørdal, der hadde de 1 i xs, en i s og to i m.

Hm, hva kostet den?
Noen som evt. har lyst til å sende pakke?

Gammel 14-10-08, 01:28   #650
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Denne til 900

(Men nå skal jeg slutt fantasere.. )

Åh, den var griselekker! Hvor kommer den fra?

Gammel 14-10-08, 09:29   #651
Snill & grei
Aktiv

Snill & grei sin avatar

Hvor: Ved Sognefjorden
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Åh, den var griselekker! Hvor kommer den fra?

Container. De har den på mads&mille, men ikke i min størrelse

Gammel 14-10-08, 10:55   #652
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm, hva kostet den?
Noen som evt. har lyst til å sende pakke?

Den koster 750 kr.
De er ganske små i str.. og jeg vil si at om man kanskje bruker rundt 40 må man ha L.
(jeg kan godt sende om du trenger M eller mindre)

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 14-10-08, 11:10   #653
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Den koster 750 kr.
De er ganske små i str.. og jeg vil si at om man kanskje bruker rundt 40 må man ha L.
(jeg kan godt sende om du trenger M eller mindre)

Jeg bruker 40-42 i topper avhengig av merke og har L i kjole/genser fra container og 40 i en kåpe derfra.

Gammel 14-10-08, 11:32   #654
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Det varierer sikkert litt på klærne der og, men hun i butikken sa at denne "blusen" var liten i størrelsen iallefall. Haugtussa bruker 40/42 normalt, og måtte ha XL i denne.

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 14-10-08, 11:41   #655
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Colorado Boot med ullfôr fra Bianco - fantastisk gode å gå på!

Gammel 14-10-08, 13:39   #656
Isa
--

Isa sin avatar

Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Det varierer sikkert litt på klærne der og, men hun i butikken sa at denne "blusen" var liten i størrelsen iallefall. Haugtussa bruker 40/42 normalt, og måtte ha XL i denne.

Jeg er 42 og har XL i denne, så det stemmer nok det ja. Ellers tror jeg egentlig at jeg kunne hatt L, men da hadde den blitt veldig stram rundt magen.

På Le Petit i Moss har de flere størrelser igjen tror jeg.

Isa er ikke aktiv  
Gammel 14-10-08, 14:30   #657
Isa
--

Isa sin avatar

Standard

Siden jeg mest har lyst på en annen kjole, som jeg ikke finner på nett, må jeg spørre.
Er dette en julebordkjole, eller er den mer sommerlig?

Isa er ikke aktiv  
Gammel 14-10-08, 14:36   #658
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg ønsker meg to av kjolene fra Container. Men de har bare S og XL, og det blir for smått og for stort.

Gammel 14-10-08, 14:49   #659
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Marikken, her.

Siden jeg mest har lyst på en annen kjole, som jeg ikke finner på nett, må jeg spørre.
Er dette en julebordkjole, eller er den mer sommerlig?

Med feks lilla strømpebukse og lilla smykke, ville den blitt "mer" jul synes jeg.

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 14-10-08, 14:51   #660
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Denne har nettbutikken i S og XL

Nessie er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:08.