Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tromsøværinger - og søndagsåpne butikker

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hva mener du om søndagsåpne butikker?
Helt greit at butikker ha søndagsåpent noen få søndager før jul 16 51,61%
Butikkene burde hadde åpent alle dager hele året. 4 12,90%
Søndagsåpent er noe tull - stakkars butikkansatte. 11 35,48%
Har ingen mening om dette. 0 0%
Deltakere: 31. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-06, 19:48   #1
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tromsøværinger - og søndagsåpne butikker

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det er ikke så stappfullt i butikkene på søndag som på lørdag (eller det har i alle fall ikke pleid å være det)

Det er jeg en smule uenig i. Har du prøvd å ta deg ut til Vinterbro sentret en søndag i advent? Da står køen fra moterveien. Lang kø for å komme seg til Ski storsenter også. Når man kommer frem skal man være heldig for å finne parkering. Det er ikke noe bedre i byn. Husker godt da jeg jobbet i butikk (på oslo city) for 10 år siden. Det er masse sure mennesker ute da. Like mye folk som på en lørdag, om ikke mer.

Mye bedre å handle på kveldstid. Drar gjerne ut ved 19-tiden. Mange senter har forlenget åpningstid i advent. Da er det roligere i butikken og man slipper den stressende stemmningen som er :uff: Det var deilig å julehandle den gang Oslo City hadde åpnet til 22. Fikk tatt en rolig handletur mellom kl 20 og kl 22.

Helt greit at det er åpne butikker men jeg handler ikke det koaset.

Gammel 26-11-06, 20:04   #2
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tromsøværinger - og søndagsåpne butikker

Opprinnelig lagt inn av Lindamor, her.

Det er jeg en smule uenig i. Har du prøvd å ta deg ut til Vinterbro sentret en søndag i advent? Da står køen fra moterveien.

Nei, vi har ikke bil, så vi handler bare i sentrum. Problemet med parkeringsplasser er dermed heller ikke noe vi sliter med. Og uansett så må det jo bli mindre kø dersom butikkene er åpne både lørdag og søndag enn om de er åpne bare én av dagene.

Opprinnelig lagt inn av Lindamor, her.

Mye bedre å handle på kveldstid. Drar gjerne ut ved 19-tiden. Mange senter har forlenget åpningstid i advent. Da er det roligere i butikken og man slipper den stressende stemmningen som er :uff: Det var deilig å julehandle den gang Oslo City hadde åpnet til 22.

Oslo City har åpent til 22 hver dag, i adventen og ellers, det er ikke det. Men jeg synes det er hyggelig å ta i alle fall én eller to handleturer sammen med mann og evt. barn, jeg da. Og det kan jeg ikke gjøre på kveldstid.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:19.