|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Vaklende
|
Tips til 1 time i Oslo?Jeg har en dyrebar time til fri disposisjon i morgen ettermiddag, og har ikke vært i Oslo uten barn på 4 år. Er det noe nytt som er verdt å se, en utstilling e.l? Jeg har ikke tid til å sjekke opp programmer, ellers hadde jeg sett selv. Jeg liker det aller meste bare det er interessant lagt frem, og det er forsåvidt et alternativ å bare sette seg på en kafe (Habibi feks) og se på folk en times tid. :enkel: |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Tips til 1 time i Oslo?Astrup Fearnly-muséet har Warhol-utstilling, det står på min todo-liste, i hvert fall!
|
|
|
#4 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Tips til 1 time i Oslo?
Da rekker du kanskje en snartur innom House of Oslo i tillegg!
|
|
|
#7 |
|
Har bakt søte kaker
|
For å komme til House of Oslo fortsetter du opp trappene forbi Fearnley-museet, og går forbi kinoen på oversiden. Over veien har du House of Oslo.
The deadline for complaints was yesterday vinterbolle jan 2007 sommerbolle juni 2010 minibolle mai 2012 Sist redigert av kokosbolle : 14-10-08 kl 22:19. Årsak: Fysj for en orddelingstabbe. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Vaklende
|
Sv: Tips til 1 time i Oslo?Sikre på at dere ikke tenker på St..., eh, det andre museet som ligger rett ved Aker brygge - A-F er vel nede ved Jernbanetorget, og litt forbi gamle børsen? Eller har jeg glemt alt om Oslo? |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Har bakt søte kaker
|
Hjelpes, jeg vil ikke villede deg, så nå må noen andre komme til. Jeg trodde Astrup Fearnley-museet lå i trappa opp til konserthuset i Vika.
|
|
|
#11 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Tips til 1 time i Oslo?Det er jeg som blander, det er det St...museet som ligger i den trappa.
|
|
|
#12 |
|
Vaklende
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Har bakt søte kaker
|
Stenersen-museet. Måtte spørre mannen.
|
|
|
#15 |
|
Sånn passe sane
|
Blander visst jeg også.
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips til 1 time i Oslo?S-museet heter Stenersemuseet :åpplyser:
|
|
|
#17 |
|
Har bakt søte kaker
|
Hehe, da kan vi sove godt alle mann.
|
|
|
#18 |
|
Vaklende
|
Sv: Tips til 1 time i Oslo?Da har jeg satt tommeskruer på barnevakten og booket om returflyet til litt senere på kvelden i morgen, det er klart at jeg må rekke både utstilling og å glane litt på Oslo-folk. Er det for sent å starte en tråd om hva jeg skal ha på meg, tro? Et telt + tights + støvletter så teit at alle fniser bak ryggen min? |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Prettiest mess ever seen
|
|
|
|
#20 |
|
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips til 1 time i Oslo?Warholutstillingen på Astrup Fearnly er kjempefin! Jeg har vært der tre ganger så langt. Hvis du går vil jeg anbefale å ta deg tid til å faktisk se en stund på Empire, som jeg tror jeg mener er det flotteste verket de har der. |
|
|
|
![]() |
|
|