Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

København før jul. Ønsker tips!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-08, 09:17   #15
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: København før jul. Ønsker tips!

Jeg har vært der i slutten av november tidligere. Jeg likte godt julemarkedet i Nyhavn, Tivoli var også flott, men veldig mye folk. I Nyhavn var det roligere og lettere å se på tingene. Jeg ville nok gått begge steder om jeg skulle dit nå. Fredag var det greit å shoppe på formiddagen, så da gikk vi i Strøget, men ettermiddagen og hele lørdag var det så tykt med folk (MYE nordmenn) at da trakk vi opp i bakgatene og fant på litt andre turistting. Jeg reiste med moren og søsteren min og vi hadde mål om å slappe av, reke rundt og gjøre det vi hadde lyst til - alle hadde vært i København før.

Det fineste hotellet jeg har bodd på i Køben var SAS-hotellet på Amager. Det er 10-15 minutter å gå inn til sentrum, men for et hotell. Nydelig utsikt over København. Det er nok forøvrig litt dyrt (1200-1300 pr. natt eller så). Rundt Tivoli ligger endel litt rimeligere hoteller.

Sukk og stønn. Jeg vil så veldig også til København. Det er favorittbyen min.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:40.