Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Belte i livet på litt *kremt* runde damer?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-08, 22:07   #21
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Belte i livet på litt *kremt* runde damer?

Ja, du er bra lubben, apan.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-08, 22:23   #22
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Ja, du er bra lubben, apan.

Det er jeg faktisk, det er bare fordelt utover ganske mange cm i lengden .

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-08, 15:13   #23
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Jeg er også med på denne, men lurer fremdeles på hvordan Trulte vet at jeg ikke er så høy.

Likte spesielt den med at man ser det på avataren. Du er ikke heeelt lik...

Jeg er da en stalker.

Eller også kjent som Milli Vanilli.

Gammel 15-10-08, 15:15   #24
Trulte

Trulte sin avatar

Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Jeg er veldig rund i formen. På meg er det høyt liv som gjelder, altså at "beltet" går rett under puppene. Men jeg bruker egentlig bare omslagstopper på den måten. Med et belte som ser helt anderledes ut vet jeg ikke om det blir så pent.

Angående det at Trulte vet at du ikke er så høy; her inne husker man de rareste ting om hverandre. Du har sikkert nevnt det en gang i en tråd for 3 måneder siden, og så tenkte Trulte "sånn er jeg også" og så bare husker hun det fremdeles.

Det er helt sant, men jeg har SETT gremli. Men! Hun har også nevnt at hun ikke er så høy i en annen tråd, faktisk.. *gidder ikke dokumentere, bare tro på meg...*

Gammel 15-10-08, 15:17   #25
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Jeg er veldig rund i formen. På meg er det høyt liv som gjelder, altså at "beltet" går rett under puppene. Men jeg bruker egentlig bare omslagstopper på den måten. Med et belte som ser helt anderledes ut vet jeg ikke om det blir så pent.

.

Jeg ELSKER empireliv. MEN belte under puppene... neeei. Det blir som å se vaktmesteren live, og så vittig føler jeg meg ikke.

Gammel 15-10-08, 18:32   #26
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Likte spesielt den med at man ser det på avataren. Du er ikke heeelt lik...

Jeg er da en stalker.

Eller også kjent som Milli Vanilli.

Ah. Da var det ikke så mystisk likevel.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:18.