Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er Norge et lite land?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-08, 05:20   #1
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Er Norge et lite land?

Når jeg er på Facebook, så synes jeg det er litt pussig når jeg oppdager at jeg har felles "venner" med folk jeg overhodet ikke ville tro eller gjette på kjente hverandre. Det har vært en del sånne den siste tiden. Og selvsagt skjer jo dette IRL hele tiden, men da er det på en måte mer sannsynlige felles venner.
Jeg har hørt at det som en tommelfingerregel antakelig bare er to ledd mellom oss alle i dette landet. Dvs. at jeg kjenner noen som kjenner noen som kjenner deg! Hva tror dere?

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:11.