Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Scientologisprøyt

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-06, 21:42   #1
Mumriel
Perspektivutvider

Mumriel sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Mumriel er populærMumriel er populærMumriel er populær
Standard

Sv: Scientologisprøyt

Jeg ble huka inn på gata, skjønte ikke til hva. Svarte på et stort spørreskjema og trodde jeg gjorde noen en tjeneste, var med i en spørreundersøkelse eller noe. Da jeg var ferdig og ville gå, fikk jeg beskjed om at jeg skulle inn på et kontor å få "resultatet". Mannen fortalte meg at jeg hadde bunnskår på alt og hadde fælt og trengte hjelp. "Hva var de de hadde gjort med meg?" Han fikk meg omtrent til å begynne å grine. Også hadde han selvfølgelig løsningen til meg. Holt på å gå på limpinnen jeg. Skikkelig skummelt.

~ Den som aldrig lever nu, lever aldrig. Hvad gjør du?
Mumriel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 21:46   #2
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Skumle saker. Jeg har ikke tatt testen, kommer ikke til å gjøre det heller. Liker ikke helt sånne livssyn som prøver å hjernevaske folk til at de trenger noe de kan tilby. Det går over streken for meg.

Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 22:05   #3
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Skumle saker. Jeg har ikke tatt testen, kommer ikke til å gjøre det heller. Liker ikke helt sånne livssyn som prøver å hjernevaske folk til at de trenger noe de kan tilby. Det går over streken for meg.

Scientologer er noen ordentlige skumlinger. Sjekk ligningen til scientologlederne i Norge, så ser dere hvorfor. Etter å ha tatt den berømte personlighetstesten starter man et kursprogram. De første kursene er relativt rimelige, kanskje bare en tusenlapp per session. Når offeret sitter skikkelig i klisteret og Scientologikirken har overbevist deg om at du lider av alvorlige personlighetsforstyrrelser, må du bla opp adskillig flere tusenlapper per konsultenttime.

Kirken har ca 200 medlemmer i Norge, og de har flashy lokaler på selveste Karl Johan. Her er det penger i omløp altså!

Sjekk denne linken for mer info. Sjekk kursplanen når du klikker på videosnuttenn som gir omvisning i lokalene til menigheten

http://www.aftenposten.no/nyheter/ir...cle1498220.ece

Sist redigert av daffy : 26-11-06 kl 22:11.
daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 22:26   #4
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Kirken har ca 200 medlemmer i Norge, og de har flashy lokaler på selveste Karl Johan. Her er det penger i omløp altså!

Fy søren. Dette er ikke helt bra for å si det mildt. Jeg har ingen sans for de som skor seg på andres elendighet.

Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:24.