|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Perspektivutvider
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: ScientologisprøytJeg ble huka inn på gata, skjønte ikke til hva. Svarte på et stort spørreskjema og trodde jeg gjorde noen en tjeneste, var med i en spørreundersøkelse eller noe. Da jeg var ferdig og ville gå, fikk jeg beskjed om at jeg skulle inn på et kontor å få "resultatet". Mannen fortalte meg at jeg hadde bunnskår på alt og hadde fælt og trengte hjelp. "Hva var de de hadde gjort med meg?" Han fikk meg omtrent til å begynne å grine. Også hadde han selvfølgelig løsningen til meg. Holt på å gå på limpinnen jeg. Skikkelig skummelt.
![]() |
#2 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: ScientologisprøytSkumle saker. Jeg har ikke tatt testen, kommer ikke til å gjøre det heller. Liker ikke helt sånne livssyn som prøver å hjernevaske folk til at de trenger noe de kan tilby. Det går over streken for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Scientologisprøyt
Scientologer er noen ordentlige skumlinger. Sjekk ligningen til scientologlederne i Norge, så ser dere hvorfor. Etter å ha tatt den berømte personlighetstesten starter man et kursprogram. De første kursene er relativt rimelige, kanskje bare en tusenlapp per session. Når offeret sitter skikkelig i klisteret og Scientologikirken har overbevist deg om at du lider av alvorlige personlighetsforstyrrelser, må du bla opp adskillig flere tusenlapper per konsultenttime. Sist redigert av daffy : 26-11-06 kl 22:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Scientologisprøyt
Fy søren. Dette er ikke helt bra for å si det mildt. Jeg har ingen sans for de som skor seg på andres elendighet. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|