Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Iset - og andre skrekkfilmfantaster

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-08, 11:38   #1
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Iset - og andre skrekkfilmfantaster

... er det en slik film vi leter etter?

http://www.dagbladet.no/tegneserie/

Nemistripa på Dagbladet.no torsdag 16.10.08.

Sist redigert av Enhjørning : 16-10-08 kl 15:41.
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-08, 11:40   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Iset - og andre skrekkfilmfantaster

Jaa!!
Men de finnes jo ikke. Hulk.

Gammel 16-10-08, 11:41   #3
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Hvor: Oslo
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Omtrent sånn er jeg når jeg ser skikkelig skumle filmer. Er jeg alene hjemme må jeg skru av lyden innimellom også...

Gammel 16-10-08, 11:41   #4
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Hvor: Oslo
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jaa!!

Jeg er tydeligvis lettskremt, jeg, da.

Gammel 16-10-08, 11:42   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ikke.

Gammel 16-10-08, 11:42   #6
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sue, her.

Jeg er tydeligvis lettskremt, jeg, da.

Neida, det er bare Iset som er umulig å skremme. Hun er mer tykkhudet enn oss andre dødlige

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-08, 11:45   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Ikke umulig, jeg ble livredd av feks. The ring (men hadde ikke blitt like redd i dag, det var jo da dette "konseptet" var nytt). The others skremte meg også veldig. Men jeg blir mer og mer herdet, det er så trist. Før ble jeg livredd bare noen sa "asiatisk grøsser" til meg. Nå sitter jeg og gjesper når jeg ser dem eller andre grøssere.

Spøkelsesfilmer skremmer meg litt enda, men liksom ikke nok. Argh!

Gammel 16-10-08, 12:11   #8
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Jeg liker skumle skrekkfilmer og ville likt denne, hvis jeg hadde noen å se den med, dvs. døtrene.

Men å publisere et åndsverk et annet sted enn der opphavsmannen har gjort det er vel ikke lov. Selv om det ligger på Internett, har opphavsmannen (Lise) rett til selv å bestemme i hvilken sammenheng hennes striper skal framkomme i. Foreldreportalen, med sine flere hundre medlemmer, er ikke et lukket nok nettverk til å kunne kalles privat visning.

Kanskje du bør fjerne det?

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-08, 12:12   #9
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Omtrent slik var det jeg følte meg etter å ha sett originalversjonen av The Changeling. Vi var tre personer i tidlig 20-årene... vi delte samme seng den natta.

Gammel 16-10-08, 13:52   #10
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Iset - og andre skrekkfilmfantaster

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jaa!!

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-08, 13:53   #11
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Iset - og andre skrekkfilmfantaster

Ikke engang asiatiske grøssere er skumle.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-08, 13:54   #12
Bada-Bing
Pulled back in

Bada-Bing sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
Bada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Omtrent slik var det jeg følte meg etter å ha sett originalversjonen av The Changeling. Vi var tre personer i tidlig 20-årene... vi delte samme seng den natta.

Jaaaaaah! Den var vanvittig bra. For ti år siden, vet ikke om jeg tør se den igjen, er redd for at skuffelsen blir stor.

Gammel 16-10-08, 15:06   #13
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bada-Bing, her.

Jaaaaaah! Den var vanvittig bra. For ti år siden, vet ikke om jeg tør se den igjen, er redd for at skuffelsen blir stor.

Akkurat slik jeg tenker også. Jeg så den på begynnelsen av 90-tallet, og ser tilbake med fryd på hvor vanvittig redd jeg ble. Har ikke lyst til å bryte den "magien" ved å se filmen en gang til og oppdage at "hallo, den er elendig."

(Nøyaktig samme grunn til at jeg blånekter å se Pompel og Pilt igjen - jeg var pissredd dem som barn.)

Gammel 16-10-08, 15:42   #14
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Jeg liker skumle skrekkfilmer og ville likt denne, hvis jeg hadde noen å se den med, dvs. døtrene.

Men å publisere et åndsverk et annet sted enn der opphavsmannen har gjort det er vel ikke lov. Selv om det ligger på Internett, har opphavsmannen (Lise) rett til selv å bestemme i hvilken sammenheng hennes striper skal framkomme i. Foreldreportalen, med sine flere hundre medlemmer, er ikke et lukket nok nettverk til å kunne kalles privat visning.

Kanskje du bør fjerne det?

Har fjernet stripa, og istedet linket til Dagbladets tegneserieside, der stripa kan finnes i arkivet .

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:39.