|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
kamelkonsument
|
![]() Sv: Otto Jr.Jeg synes rine har et poeng. Ali Farah har stilt seg lagelig til for hugg med denne kritikken sin, og da får han tåle det også. Man må kunne ta til motmæle uten å bli kalt rasist. Nå er riktignok OJ litt over toppen noen ganger, men han (eller forfatterne hans) er flink til å sette ting på spissen.
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Otto Jr.Otto Jespersen er bare dum spør du meg, lenge siden jeg lot meg sjokkere over han - eller syns han hadde snev av humor - og innslagene med trettenåringen fins ikke det minste morsomme. Kun smakløst. :larmegsjokkere: Sist redigert av Frantzen : 16-10-08 kl 23:44. |
![]() |
![]() |
#3 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Otto Jr.Det jeg lurer på er hvordan guttungen oppfører seg blant venner når han får positiv respons fra voksne på det han gjør. Slike innslag er vel med på å gjøre frekkheter kult og lovlig vil jeg tro?
![]() |
#4 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Otto Jr.
Jepp.
![]() |
![]() |
#5 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Otto Jr.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Otto Jr.Torsdagsklubben sliter jeg med, rett og slett. Jeg er egentlig veldig glad i smågale komikere, men O.J. er ikke i den kategorien i mitt hode i allefall. Otto Jr. måtte jeg slå av i går, smakløst og elendig.
![]() |
|
|