|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvordan få mobilen til å ringe lenger?Jeg irriterer meg litt over at jeg veldig ofte ikke når frem til mobilen når den ringer, før anropet avbrytes. Den ringer 4- 5 ganger, og ligger telefonen i et annet rom eller en annen etasje jeg er i når jeg den sjelden. Ergo må jeg ringe opp igjen veldig ofte, og det vises på regninga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hvordan få mobilen til å ringe lenger?Lurer på om du må inn på mobilsvar for å endre det, mener å huske det var der jeg endret det.
![]() |
#4 |
Øverst Kommanderende
Medlem siden: Nov 2006
![]() |
![]() Sv: Hvordan få mobilen til å ringe lenger?Hos meg var det innunder INNSTILLINGER- )ANROP-) Viderekobling-) der kunne jeg velge når talepost skulle slå seg på.
![]() |
#5 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan få mobilen til å ringe lenger?Mannen hadde samme problem. Han ringte NetCom, og de fikset det, faktisk. Det var visst også en kode med # * og noen nummer som også kunne ha fungert. Ring teleoperatøren din, du!
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: Hvordan få mobilen til å ringe lenger?
Takk for forklaring, jeg tror jeg fikk ordnet det nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hvordan få mobilen til å ringe lenger?
Jauda.
![]() |
#9 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Hvordan få mobilen til å ringe lenger?Selvsagt bruker mobilsvar? I jobben min kan jeg ikke svare på private samtaler i hytt og gevær, så da er det superpraktisk at beskjeder kan legges igjen. Type "Nå er speilet ditt kommet!" eller "Hei det er meg, ikke viktig, skulle bare skravle, du trenger ikke ringe tilbake!"
![]() |
![]() |
#10 |
Stabilt ustabil...
|
![]() Sv: Hvordan få mobilen til å ringe lenger?Derfor digger jeg tekstmeldinger; det er måten sin det, å legge igjen beskjeder som man kan fiske opp når det byr seg en anledning.
![]() |
|
|