|
|
#261 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?
Da kan du se fram til hennes nyeste bok som kommer om ikke lenge. Jeg gleder meg allerede!
|
|
|
#262 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det var ikke nedtur i det hele tatt. Litt annerledes enn de andre, men bra allikevel. |
|
|
|
|
#263 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Akkurat ferdig med Den lukkede bok, som jeg likte veldig godt. Nå står noe litt letter for tur - Engler og demoner.
|
|
#264 |
|
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Leste først "livstid", bare for å finne ut om jeg likte bøkene hun skrev. Hun skriver jo fantastisk! Har tenkt å lese hver eneste bok.
|
|
#266 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Jeg har nettopp begynt på Equal Rites av Terry Pratchett.
|
|
#267 |
|
Hva syntes 8-åringen da? Min 8 åring har funnet lageret med mine gamle penny-klubb bøker hos besteforeldrene, så jeg får ha mine i fred. Enn så lenge. |
|
|
|
|
#268 |
|
både her og der
|
Hun likte den veldig godt. Foreløbig er hun omtrent altetende.
|
|
#269 |
|
Skal rømme
|
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Jeg leser Engelens spill av Zafon for tida. Etterpå skal jeg lese sisteboka om Jarle Klepp tenkte jeg. Eller kanskje Alvhild Lauvengs Unyttig som en rose.
|
|
#270 |
|
Off the map.
|
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?akkurat ferdig med Stieg Larssons trilogi. Har begynt på Isprinsessen av Camilla Läckberg, og leser vel ut alle de før jeg begynner på noe annet.
|
|
#271 |
|
Peppy!
|
Den er jeg snart ferdig med nå, En plats i solen. Annika Bengtzon er ikke så sutrete i denne boken, og det er behagelig. Men den henger ganske tett sammen med den forrige boken, og det er pes. Bøkene til Liza Marklund er av typen som jeg pløyer kjapt gjennom, og husker fint lite dagen derpå. Så jeg kløner litt nå for å skjønne hva som skjer. |
|
|
|
|
#272 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Nå leser jeg Predikanten av Camilla Läckberg.
|
|
|
#273 |
|
Leser
|
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Akkurat ferdig med de fem bøkene i tegneserien "Vindens passasjer". Kom ut første gang i 1979 så dette er et gjensyn. Skrevet og tegnet av en franskmann: Bourgeon. Mye vold og sex, men også utrolig realistisk i forhold til tegningene av fartøyene etc. Jeg tenkte mye på hvordan det var å være på Wasa museet i Stockholm da jeg leste bøkene. Der har de en innstallasjon som viser hvordan det var på et kanondekk. Jeg fikk også assosiasjoner til "Vi, de druknete" av Carsten Jensen.
|
|
#274 |
|
med tunga på styret
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Jeg leser Bisettelsen. |
|
|
|
|
#275 |
|
Går videre
|
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Leser Havets katedral av Ildefonso Falcones. På engelsk visstnok. Synes den er veldig veldig fengende. Spesielt for alle som likte Ken Folletts trilogi: Stormenes tid. ER det noen som har lest I all evighet den nye boken? |
|
|
|
|
#276 |
|
Går videre
|
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Ellers så har jeg lest det siste året blant annet: |
|
|
|
|
#277 |
|
Off the map.
|
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?[quote=kiki;1255082]Nå leser jeg Predikanten av Camilla Läckberg.
|
|
#278 |
|
intro
|
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Nå er jeg ferdig med Renbergs Charlotte Isabel Hansen. Den gikk jo raskt unna, og jeg koste meg, men synes samtidig at den var litt forutsigbar og "korrekt".
|
![]() |
| Emneord |
| bøker |
|
|