Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva synes dere om dette?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-10-08, 23:19   #21
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva synes dere om dette?

Jeg ville definitivt gått for hjort med norgesflagg.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-08, 23:21   #22
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Jeg ville definitivt gått for hjort med norgesflagg.

Gammel 19-10-08, 23:22   #23
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Tertit: Har det? Får søke litt jeg og da, kanskje noen har erfaringer?
Bauche: Finner ikke priser på nettsiden jeg, men det var noen som hadde skrevet litt om det på et byggeforum jeg er innom. Tror det var en del tusen for noen meter ja, sikkert 6-7-8 tusen. Men spørs vel på motiv og sånn.

Setter jo en del føringer for stilen, men artig med noe annet.

Gammel 19-10-08, 23:24   #24
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg er også sær nok til å synes den døde fuglen var morsom.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-08, 23:27   #25
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Jeg er også sær nok til å synes den døde fuglen var morsom.

Jeg klarer ikke helt å bestemme meg enda jeg. Jeg så den ærlig talt ikke ved første titt!

Denne var jo også fin da:

Gammel 19-10-08, 23:27   #26
Pong
Fullverdig medlem

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Figgjo
Pong har et hav av muligheter foran seg
Standard

Det må vel være mulig å få trykket noe på fliser også (de klarer jo gensere og alt mulig fint)?
Ellers hadde jeg nok prøvd en løsning å lage fuglene selv. Prøve ut først koster vel kun litt tid. De som bygde huset vårt har satt opp skifer på kjøkkenet... sukk...

Pong er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-08, 23:31   #27
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Standard

Lage fuglene selv? Det kan nok ikke jeg nei.

Fant forøvrig den andre tråden her.

Gammel 20-10-08, 00:23   #28
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er for øvrig plettlett å få din egen helt unike glassvegg, hvis man ikke vil ha mønster. Vi har en i knall oransje, da kom vi med malingboksen selv til en vanlig glassmester som målte, laget og monterte.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-08, 15:23   #29
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes dere burde tørre ha litt FARGE jeg da. Med et ellers såpass "nakent" og enkelt kjøkken.
Scarlett sin ide var jo smart! Det finnes helt sikkert enklere og billigere måter å gjøre dette på.

Kanskje er det billigere med tapet og vanlig glass på også?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-08, 15:24   #30
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne ser litt rar ut, men på det bildet med kjøkkenet så det litt kult ut.

Gammel 20-10-08, 15:25   #31
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Evt denne?

Gammel 20-10-08, 15:26   #32
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Jeg synes også at den døde fuglen var morsom.

Gammel 20-10-08, 18:49   #33
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Det v ar mye fint, likte den med den døde fuglen jeg da.

Lurer også hva prisene er.

Gammel 22-10-08, 20:36   #34
Lilleville
Superduperaktiv

Lilleville sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Lilleville er populærLilleville er populærLilleville er populær
Standard

Veldig kult!
Viste ikke at det gikk ann jeg...

Lilleville er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-08, 12:30   #35
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Takk for tipset! Vi skal snart flytte, og dette er noe vi (jeg) titter etter.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-08, 13:13   #36
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Den med den døde fuglen var jo kul da.
Men den døde må være med.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:10.