|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
guru advisor
|
![]() Sv: Hva er mange leste bøker?En bok i uka når det ikke er ferie? |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er mange leste bøker?
Du fører statistikk, ja!?
![]() |
![]() |
#23 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Hva er mange leste bøker?Før jeg fikk barn, leste jeg 2-3 bøker i uka. Det synes jeg er ganske mye.
![]() |
#24 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er mange leste bøker?2-4 bøker syns jeg er det som kan ansees som mye. Selv blir det 1-2 leste bøker i mnd og det syns jeg slettes ikke er lite.
![]() |
#25 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er mange leste bøker?Jeg leser 2-3 bøker i uken. Vel å merke er det ikke alltid kvalitetslitteratur, men som regel på rundt 250 sider +. Jeg ser ikke på tv, og leser når jeg lager middag, når jeg bader (noe jeg gjør hver dag for jeg er ikke så glad i å dusje), litt på kvelden og når jeg skal sove må jeg som regel lese litt til. Dermed går det fort unna, særlig når det er lettleste bøker ( a la Terry Pratchett og annet som jeg har lest ørti ganger før).
![]() |
|
|