Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Uhell og hell i uhell

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-08, 07:07   #1
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Uhell og hell i uhell

Ja si det til ham. Hjelper lite.

Gud, som jeg gleder meg til han slutter i den drittjobben!

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-08, 07:50   #2
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

huff Kansje du kan ta vogna inn i stuen? så kan han sove der.. og du kan trille han i den og så kan du hente mat og sånt til han mens han ligger og venter på deg. Bleieskift og sånt kan skje i stuen.

Håper du får det til på et vis i dag.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-08, 07:57   #3
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

huff Kansje du kan ta vogna inn i stuen? så kan han sove der.. og du kan trille han i den og så kan du hente mat og sånt til han mens han ligger og venter på deg. Bleieskift og sånt kan skje i stuen.

Håper du får det til på et vis i dag.

Han sover alltid i vognen på dagen. Det er i kveld som blir problemet. Forhåpentligvis har foten blitt bedre til da.

Nei, det må jo bare gå på et vis. Får dope meg ned på smertestillende.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-08, 08:01   #4
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde nok vert truenes til å legge han i vogna på kvelden og jeg så fikk mannen flytte han når han kom hjem. Men jeg har en gutt som uansett sover best i vogna. For da er det ikke noe som forstyrrer han. Han har ikke muligheten til å hoppe i senga. eller turne da.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:03.