Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Får ikke flyttet styret på Bugaboo

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-08, 17:02   #41
tutta
Passiv

Standard

Sv: Får ikke flyttet styret på Bugaboo

. Starlochen på min Buggis er ødelagt!!!
BS i Oslo kunne ikke hjelpe. Fikk nytt understell i des-06,men produsert i august 06.
Understeller er nesten ikke brukt.....
Har sendt mail til Bugaboo nå,håper de kan hjelpe..... .
Dette er for dårlig kvalitet.

Svar med sitat
Gammel 22-10-08, 18:21   #42
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

. Starlochen på min Buggis er ødelagt!!!
BS i Oslo kunne ikke hjelpe. Fikk nytt understell i des-06,men produsert i august 06.
Understeller er nesten ikke brukt.....
Har sendt mail til Bugaboo nå,håper de kan hjelpe..... .
Dette er for dårlig kvalitet.

Har også sendt mail til Anna og Natali i håp at det blir litt fortgang.

Svar med sitat
Gammel 22-10-08, 18:34   #43
Stikka
...

Stikka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Har også sendt mail til Anna og Natali i håp at det blir litt fortgang.

Jeg fikk beskjed om å kontakte reklamasjonsavdelingen i Nederland. Sendte mail til Natali men fikk svar fra Anna. Må ha rammenr mitt så må få hentet understellet mitt hos BS først. *treig*

Men hva var det som var ødelagt sa du?

Gammel 23-10-08, 00:33   #44
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Stikka, her.

Jeg fikk beskjed om å kontakte reklamasjonsavdelingen i Nederland. Sendte mail til Natali men fikk svar fra Anna. Må ha rammenr mitt så må få hentet understellet mitt hos BS først. *treig*

Men hva var det som var ødelagt sa du?

Reklamasjonsavdelingen,ja. Har du noen mailadr dit??
Tenkte å ringe i morgen til Bugaboo.

Den skruen man drar i for å slå opp eller ned vognen på venstre side er ødelagt. Den heter visst starloch.....

Svar med sitat
Gammel 23-10-08, 17:25   #45
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Diana var det vist jeg fikk svar fra. Mailadressen til reklamasjonsavdelingen er service@bugaboo.com

Gammel 23-10-08, 18:25   #46
tutta
Passiv

Standard

Diana var det vist jeg fikk svar fra. Mailadressen til reklamasjonsavdelingen er service@bugaboo.com

Tusen takk, jeg har fått svar derifra og er langt fra fornøyd .

Her er hva Bugaboo skrev:

Unfortunately any replacement during your warranty period does not extend the warranty of the stroller.
The warranty starts the date you purchased the stroller and end up 24months later.

We can not extend 24months the warranty if we replace something during the 21st month for example, it wouldn’t be fair for other costumers.

Det er jo ny garanti på et produkt når man får et etstatningsprodukt fordi opprinnelig vare går i stykker.
Kjenner at jeg koker!!!

Ryktet går fort når man får dårlig service. Jeg er en av de som har fortsatt å skryte og anbefale Bugaboo tross i slakt i div forbrukstester i Norge.
Kommer ikke å anbefale denne vognen hvis ikke Bugaboo fikser dette.
En såpass dyr vogn må man forvente mere av.

Svar med sitat
Gammel 23-10-08, 19:36   #47
Stikka
...

Stikka sin avatar

Standard

Jeg trodde faktisk ikke at garantiperioden ble forlenget når man fikk nye deler. Går det ann å bytte delen da? Altså få kjøpt en ny?

Jeg har også vært veldig fornøyd med vognen og anbefalt den til mange, men jeg er avventende nå til hva Bugaboo kan gjøre for meg. Hvis eneste mulighet etter garantiperioden er å kjøpe helt nye deler, ingen reparasjonsmulighet, så er jo ikke dette en vogn å satse på.

Gammel 23-10-08, 19:48   #48
tutta
Passiv

Standard

Jeg trodde faktisk ikke at garantiperioden ble forlenget når man fikk nye deler. Går det ann å bytte delen da? Altså få kjøpt en ny?

Jeg har også vært veldig fornøyd med vognen og anbefalt den til mange, men jeg er avventende nå til hva Bugaboo kan gjøre for meg. Hvis eneste mulighet etter garantiperioden er å kjøpe helt nye deler, ingen reparasjonsmulighet, så er jo ikke dette en vogn å satse på.

Hos norske forhandlere er det vanlig vet jeg. Har vært i kontakt med norsk forhandler i dag for å få det bekreftet. Hun viste bl.a til kjøpsloven i Norge på 5 år.

Jeg har også vært super fornøyd med Bugaboo og anbefalt den i hytt og gevær og er veldig skuffet over å bli møtt med et slikt svar.

Svar med sitat
Gammel 23-10-08, 20:06   #49
tutta
Passiv

Standard

Hva er mailadr til Diana??

Svar med sitat
Gammel 23-10-08, 20:47   #50
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Får ikke flyttet styret på Bugaboo

Jeg har liksom synes de har hatt så veldig god service jeg, de gangene jeg har hørt om at det har vært noe, og en gang jeg hjalp venninnen min.
Det her bør de fikse.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-08, 22:10   #51
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Herre min hatt - på tide å finne på noe annet nå, kjenner jeg. Jeg leste følgende overskrift:

"Får ikke styrtet flyet på Bugaboo."

Gammel 23-10-08, 22:43   #52
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Får ikke flyttet styret på Bugaboo

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-08, 02:01   #53
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Herre min hatt - på tide å finne på noe annet nå, kjenner jeg. Jeg leste følgende overskrift:

"Får ikke styrtet flyet på Bugaboo."

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg tror jeg er trett. Jeg leste "Får ikke flyet styrtet på Bugaboo".

Jeg føler en merkelig samhørighet med deg. Jeg leser fremdeles "Får ikke flyet styrtet på Bugaboo" hver gang jeg ser tråden.

Gammel 22-01-09, 20:52   #54
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvordan gikk det? Fikk du ordnet det?

Gammel 26-01-09, 09:39   #55
Stikka
...

Stikka sin avatar

Standard

Vognen står nå hos en annen butikk og de prøver å ordne opp for meg. Så venter fortsatt.

Gammel 24-03-09, 20:57   #56
TorErik
Nybegynner

Medlem siden: Mar 2009
TorErik har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hvordan gikk det med denne vogna egentlig? Nå har nøyaktig det samme skjedd med vår cameleon og den er derfor umulig å få inn i den lille skodan vår. Er det noen som har klart å skru fra hverandre rammen til denne vognen slik at man kan reparere ting selv? Er jo omtrent ikke en eneste synlig skrue på den...

Tar i mot all info med en stor takk.

TorErik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-09, 17:52   #57
Stikka
...

Stikka sin avatar

Standard

Vognen står fortsatt i butikken. Eieren krangler med Bugaboo om hvordan få reparert. Det må jo gå ann å reparere en slik vogn. Helt utrolig hvor dårlig servicen til Bugaboo er etter at garantiperioden går ut synes jeg. Straks 9 mnd siden sist jeg brukte vognen min. Lillebror er jo snart ferdig med vogn.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:14.