Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Nå føder de på TV igjen. NRK

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-08, 23:26   #21
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nå føder de på TV igjen. NRK

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Gutt her, lillebrors nr to. Og gutt nr seks i vår søskenflokk. Vi kan ikke lage jenter, rett og slett.

Ja det var mange gutter. Her er det overtall i jenter. Eg og mine 2 søsken har 5 jenter og 2 gutter tilsammen.

Gammel 22-10-08, 11:08   #22
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Går dette i reprise? Jeg så jo på Jakten på kjærligheten.

Klarer ikke å se fødsel på tv uten å hulke, etter jeg fikk mitt eget barn. Husker jeg syns mamma var så teit før når hun så noe på tv og grein som bare det, og nå er jeg der selv. Hm.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-08, 11:11   #23
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns i grunnen bare sånt er interessant når jeg er gravid selv. Med en gang ungen er ute er det liksom ikke så spennende lenger. Jeg så Jordmødrene på NRK i mitt forrige svangerskap og da satt jeg limt til skjermen. Nå er det ikke så kjekt lenger. Men jeg gråter alltid når jeg ser fødsler og synes det er helt forferdelig at jeg kanskje aldri skal oppleve det igjen. . :sippeguri:

Gammel 22-10-08, 11:18   #24
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Men jeg gråter alltid når jeg ser fødsler og synes det er helt forferdelig at jeg kanskje aldri skal oppleve det igjen. . :sippeguri:

Jeg er bare så overlykkelig over at jeg ikke skal gjennom det igjen... Når jeg ser fødsler får jeg bare dårlige minner.....

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-08, 11:18   #25
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg ga faktisk slipp på min favorittserie (JPK) til fordel for dette.
Fødsler ble plutselig så mye mer meningsfylt.
Sambo og jeg felte noen tårer da paret med den langvarige fødselen endelig fikk babyen opp på magen!
For en herlig pappa - kult når han plutselig tok orkesterplass og tittet rett på hodet som var i ferd med å komme ut! Og for en rørende, artig reaksjon når den kom ut! Og når han begynte å lete etter hvilket kjønn det var!
Jeg lo og hikstet om hverandre!

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-08, 11:21   #26
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg er bare så overlykkelig over at jeg ikke skal gjennom det igjen... Når jeg ser fødsler får jeg bare dårlige minner.....

Det skjønner jeg godt, om du ikke har hatt drømmefødsler. Jeg kan både gå gravid og føde igjen og igjen og igjen.

Gammel 22-10-08, 19:15   #27
Sildre
Endelig på vei oppover!

Sildre sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sildre er litt kulSildre er litt kul
Standard

Herregud, så lettrørt jeg har blitt etter at jeg ble mor. Satt og sippet i hele går kveld jeg.

Gammel 22-10-08, 19:21   #28
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

hvilken serie var dette da?

Gammel 22-10-08, 19:56   #29
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så episode 2 og 3 i dag tidlig,da kom det enda flere tårer....

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:29.