Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilken foreldretype er du?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-08, 22:49   #21
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken foreldretype er du?

Føyer meg til røkla.

Gammel 22-10-08, 22:59   #22
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Jeg fikk denne:

Myndig, innlevende og klok - et ideal for alle foreldre!
Du har en klok foreldrestil hvor du lytter til barnet, er tilstedeværende, og leder barnet gjennom samarbeid. Dette er slik de fleste foreldre kan fungere på en god dag, men neppe 365 dager i året. Er du sikker på at du var 100% ærlig i besvarelsen din?
Barna dine blir sosiale og selvstendige, hvis du klarer å opprettholde denne foreldrestilen.

Jeg fikk den samme.

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-08, 23:19   #23
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Re: Sv: Hvilken foreldretype er du?

Myndig, innlevende og klok ...
men jeg var lyst på flere alternativer,
Klassisk butikksituasjon. Treåringen hyler, legger seg på gulvet og sparker. Han vil ha en is

dete skje aldri, vi handler helts uten barn.

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-08, 00:48   #24
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Fikk også det samme som alle andre.

Gammel 23-10-08, 01:03   #25
Left
Passiv

Standard

Du har en klok foreldrestil hvor du lytter til barnet, er tilstedeværende, og leder barnet gjennom samarbeid. Dette er slik de fleste foreldre kan fungere på en god dag, men neppe 365 dager i året. Er du sikker på at du var 100% ærlig i besvarelsen din?
Barna dine blir sosiale og selvstendige, hvis du klarer å opprettholde denne foreldrestilen.

Svar med sitat
Gammel 23-10-08, 01:45   #26
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hvilken foreldretype er du?

Jada, jeg også.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-08, 07:30   #27
Fluke

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Hvilken foreldretype er du?

Og jeg ...

Gammel 23-10-08, 08:50   #28
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Jeg er også et ideal, men lurer fælt på hvordan kriteriene er. F.eks kjenner jeg meg selv såpass godt at jeg svarte
Sier at de har 10 sekunder på seg til å bli enige om hvem som skal ha leken, hvis ikke kaster du den i søpla.
på spørsmålet om hva jeg gjør når søsken krangler om en leke, siden jeg dessverre antar at dette er tettest opp mot hva jeg vile gjort.

Mystisk test, men vi får ta det til oss.

Og jeg kunne sagt; hvis ikke kaster JEG den i søpla.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-08, 08:56   #29
Observatøren

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Og jeg kunne sagt; hvis ikke kaster JEG den i søpla.

Jeg ble som alle andre en god mor (tm). Hittil har det beste forsøket på banning vært:
"Fy Flaken"
Jeg bare måtte le. Spesielt fordi Posøren var nøye med å påpeke at pappaen hans bruker det uttrykket når han ikke får skiftet dekk på tilhengeren.

Hvilke signaler sender egentlig en slik test som dette?

Gammel 23-10-08, 10:02   #30
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Myndig osv. jeg også.
Jeg er visst grisestreng i følge Bassen, så greit nok.

Gammel 23-10-08, 10:07   #31
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Samme som alle andre her.

Gammel 23-10-08, 10:30   #32
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ble som røkla.

Min hylende treåring lar jeg for øvrig ligge på gulvet og brøle til han er ferdig.
Og jeg kan fint kaste leker i søpla. Jeg har til og med gjort det. :SlemMammaTM:

Gammel 23-10-08, 11:00   #33
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eh, ja det var en god test gitt. Det var jo så karikerte svar at dersom man ikke er psykopat eller fullstendig curlingforelder så havner man opp på idealforelder. På den andre side så er de fleste foreldre helt ok, så sånn sett stemmer det jo.

Gammel 23-10-08, 11:58   #34
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-08, 12:04   #35
lalill
Ute av produksjon

lalill sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
lalill er populærlalill er populærlalill er populærlalill er populær
Standard

Ja, eg blei idealforelder eg og. Med berre ti månaders fartstid, så får me sjå korleis eg faktisk reagerer når situasjonane oppstår.

Gammel 23-10-08, 12:05   #36
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Eh, ja det var en god test gitt. Det var jo så karikerte svar at dersom man ikke er psykopat eller fullstendig curlingforelder så havner man opp på idealforelder. På den andre side så er de fleste foreldre helt ok, så sånn sett stemmer det jo.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-08, 12:06   #37
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Etter å ha blitt idealforelder, tok jeg testen en gang til, og valgte de svarene jeg syntes var absolutt fjernest, bare for å se hva som skjedde. Da ble jeg curlingforelder. Det sier kanskje litt det også.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-08, 12:10   #38
Karima
I tropene

Karima sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Det var ikke så vanskelig å spotte det "riktige" svaralternativet, nei.

Gammel 23-10-08, 18:46   #39
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk det samme som alle dere, men det var en utrolig idiotisk test.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-08, 19:51   #40
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Myndig og bla bla bla...og hvis jeg fortsetter sånn..så blir mine barn sosiale og kompetente mennesker...var det ikke noe sånt det stod.

Problemet er at barnet mitt er ikke sosialt... i hvertfall ikke det ene.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:00.