Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Prisforskjeller på nett

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-08, 16:47   #1
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Prisforskjeller på nett

Jeg har hatt lyst på en stripete Katvig ulldress til Leo en stund, og siden lønnen kom inn i dag, så surfet jeg rundt litt. Snublet, ved en tilfeldighet, over baldrian.no. Ser der at ulldressen koster 299 der. Det syntes jeg var billig, så jeg sjekket lilletordivel.no også. Der kostet den 479!

Det er nesten 200 i prisforskjell, jo!

Da måtte jeg jo bruke de kronene jeg sparte på dressen (og litt ekstra) på en matchende ullkjole til Malin. Så nå er disse på vei til meg. I blått.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-08, 16:56   #2
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Prisforskjeller på nett

Det lønner seg å sjekke rundt. Jeg gjør alltid det før jeg handler på nettet, og har nok spart noen kroner, ja.
Så fine klær, forresten!

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-08, 17:25   #3
Sansa
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2006
Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Oj, det var en stor prisforskjell! Fine klær!

Gammel 24-10-08, 08:16   #4
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Nå har jeg sjekket litt rundt, og det ser ut til at den koster 479 eller deromkring i over alt. Bortsett fra hos Baldrian. Har de gjort en feil, kanskje? Håper ikke det. :har betalt allerede:

Gammel 24-10-08, 08:26   #5
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så lenge du har betalt, så var det nok den prisen du fikk det for =)
Kanskje de hadde bestilt inn så mange at de fikk god avanse? Eller kanskje de håper at folk skal handle andre ting samtidig

Gammel 24-10-08, 08:32   #6
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Klart man handler andre ting når det er en prisforskjell på nesten to hundrelapper.

Tror ungene mine blir søte på julekortet med matchende klær.

Gammel 24-10-08, 09:51   #7
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Tror ungene mine blir søte på julekortet med matchende klær.

Det blir de heeeelt sikkert

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:20.