|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Passiv
|
![]() Sv: Offentlig kommunikasjon i OsloFolk skulle nektet å betale full pris. Eller - man skulle boikottet hele skiten til de satte inn en buss til i samme tidsrom. Men det går jo ikke antakelig - synd. |
![]() |
![]() |
#22 |
Pulled back in
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Offentlig kommunikasjon i OsloReisegarantien gjelder vel buss også?
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Offentlig kommunikasjon i OsloSer fordelen med og bo i moss, stapfulle busser har jeg nesten aldri opplevd og bussen går hvert 15 min. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Offentlig kommunikasjon i Oslo
Til forsvar for NSB, er det som oftes Jernbaneverket og ikke NSB som klusser det til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, jeg er klar over at problemet er sammensatt og at det er jernbaneverket som har ansvaret for det meste, men jeg tror ikke du tar Østfoldlinjen hver dag. Det er fullstendig kaos når det først er skikkelig problemer, men små og litt større forsinkelser er dagligdags. Og veldig slitsomt å forholde seg til når man skal rekker møter, jobb etter levering og barnehagehenting. Det er synd at vedlikehold og oppgradering har blitt forsømt i så lang tid, det ser omtrent uoverkommelig ut at de skal nå det nivået som behovet i regionen har.
![]() |
#27 |
Pauset
|
![]() Sv: Offentlig kommunikasjon i OsloI dag var det mennesker som ikke kom på bussen (det var ikke mer plass) på hele FEM stasjoner på rad.... bussen gikk fra sentrum kl 17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Pauset
|
Ja men problemet her er at bussene er for fulle og at det er DET som tar ekstra tid. De redder seg på at det sjelden tar mer enn 20 min ekstra. Men vil si det tar sånn ca 20 min ekstra nesten hver dag.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Offentlig kommunikasjon i OsloVi er faktisk veldig fornøyde med kollektivtilbudet i Oslo vi.
![]() |
#31 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Offentlig kommunikasjon i OsloGenerelt fornøyde altså, vi er tross alt ikke bare i vår egen bydel.
![]() |
#32 |
Bork bork bork
|
Eller Trondheim. Men det som gjør det mest elendig der er at byen på ingen måte er dimensjonert for den mengden trafikk som går gjennom den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Offentlig kommunikasjon i OsloFulle busser skal man ikke akseptere uansett hvor man bor nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Pauset
|
![]() Sv: Offentlig kommunikasjon i OsloJa jeg mener at om man betaler for en tjeneste, så bør de levere. Mener ikke at det ALLTID skal være sitteplass til alle, men det at det aldri er det og at det alt for ofte er noen som ikke kommer på bussen fordi den er full.. det er for dårlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|