Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Ipod eller mobil

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-08, 20:43   #1
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ipod eller mobil

Assa, hehe. Det er greit å skrive det høyt av og til, av terapeutiske grunner. La Luna, har du den på nattbordet når du sover? Og med på badet når du dusjer?

Gammel 28-10-08, 13:47   #2
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg kjøpte meg iPod nano med bursdagspenger jeg fikk til 40-årsdagen, og nå klarer jeg omtrent ikke å gå tur uten å ha den med. Det har blitt såpass at jeg nå har skaffet meg iPod-shuffle til trening. Det dumme med Nano-en er at man må bruke et svært armbånd på den til trening, og den var litt ubehagelig etter hvert som jeg trengte flere lag når jeg skulle løpe tur. Shufflen er grei til trening, men jeg savner muligheten til å kunne høre på hele plater (jeg har lastet opp "trenings-spilleliste"), så jeg kommer nok ikke til å kvitte meg med Nanoen med det første.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 14:06   #3
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Assa, hehe. Det er greit å skrive det høyt av og til, av terapeutiske grunner. La Luna, har du den på nattbordet når du sover? Og med på badet når du dusjer?

Nei, det har jeg ikke, men det hadde jeg ikke da jeg bare var i 30-åra heller.

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:17.