Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Matkurs hos Mim

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Matkurs påmelding
lørdag 20 januar (basic) 6 11,76%
fredag kveld 2 februar/lørdag formiddag 3 februar (for langveisfarende) 9 17,65%
lørdag 24 februar (basic) 11 21,57%
lørdag 17 mars (avansert) 12 23,53%
vil stå på venteliste til neste kurs 13 25,49%
Deltakere: 51. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-06, 22:09   #121
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Matkurs hos Mim

Jeg så selvfølgelig denne tråden alt for sent

Men har krysset av på den 24. februar da, om det skulle bli en ledig plass.
Ellers får jeg vel pent stå på venteliste.

Gammel 20-11-06, 22:17   #122
Cascaye
Miss Distriktsnorge

Cascaye sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Filleonkel!!!

Dette leste jeg sent.
Skulle det komme avbestillinger er jeg interessert i alle datoer (dog jeg er vel en basic).
CAS1001-Hvorfor være basic i matlaging, forkjellige årsaksteorier.

*stiller-meg-pent-på-venteliste*

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 22:18   #123
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Hvor er Mim?

Har vi skremt henne vekk med vår voldsomme interesse?

Gammel 20-11-06, 22:20   #124
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mim har for tiden litt dårlig med nett-tilgang på kveldstid og mye å gjøre på dagtid. Jeg tror ikke hun er bortskremt.

Gammel 20-11-06, 22:24   #125
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Det var godt! (Ja, ikke at hun har dårlig med internett-tilgang ...)

Gammel 20-11-06, 23:00   #126
TGM
drømmende

TGM sin avatar

TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Mim har for tiden litt dårlig med nett-tilgang på kveldstid og mye å gjøre på dagtid. Jeg tror ikke hun er bortskremt.

Hvor nøye statistikk fører du på dette?
Jeg meldte meg på ganske tidlig i leken, men skrev ikke noe om det i denne tråden. Nå har det blitt veldig mange påmeldte til akkurat den dagen, så jeg lurte litt på hvordan det eventuelt skulle løses...

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 23:52   #127
Carrie
-

Carrie sin avatar

Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Jeg er egentlig litt vettskremt, for jeg kjenner ingen av dere som jeg skrev i mitt første innlegg her. Men er stor fan av Mims oppskrifter og vil gjerne være med. Satte meg opp på den 20. januar.

Jeg synes du er både tøff og generøs som setter igang dette.

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 11:24   #128
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Som skilpadda skriver forsøker jeg å jobbe litt på dagtid og har elendig og ustabil nettilgang via labert hackenett.

Jeg er *litt* usikker på hvordan det praktiske skal løses, men jeg tenkte noe a'la 3-500 pr pers til råvarer og kokkevin, at vi begynner ganske tidlig (med matlagingen i hvertfall, vin får kanskje vente til rett etter lunsj )

Da kan noen sitte i stua og slarve, mens noen er på kjøkkenet og gjør praktiske ting og så bytter vi litt rundt. Blir det helt jambalaya på det første kurset, har jeg fått signaler fra skolelærerne blant oss at det er en mulighet for et skolekjøkkenlån her og der.

Jeg er som før nevnt, helt rørt og svært smigret over interessen og entusiasmen rundt dette. Håper jeg greier å møte forventningene.

Gammel 27-11-06, 21:07   #129
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Som skilpadda skriver forsøker jeg å jobbe litt på dagtid og har elendig og ustabil nettilgang via labert hackenett.

Jeg er *litt* usikker på hvordan det praktiske skal løses, men jeg tenkte noe a'la 3-500 pr pers til råvarer og kokkevin, at vi begynner ganske tidlig (med matlagingen i hvertfall, vin får kanskje vente til rett etter lunsj )

Da kan noen sitte i stua og slarve, mens noen er på kjøkkenet og gjør praktiske ting og så bytter vi litt rundt. Blir det helt jambalaya på det første kurset, har jeg fått signaler fra skolelærerne blant oss at det er en mulighet for et skolekjøkkenlån her og der.

Jeg er som før nevnt, helt rørt og svært smigret over interessen og entusiasmen rundt dette. Håper jeg greier å møte forventningene.

Så flott av deg Mim å invitere til kurs. Du har vel tegnet "pedagogforsikring" Tenker på når kniven skal svinges og kjøttøksa slenges (på kjøttet) og sånt

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 21:21   #130
Hønni

Hønni sin avatar

Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

har meldt meg på basic, men hvor basic er det? Jeg kjenner meg ikke avansert, men jeg kan da noe

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 21:35   #131
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Setter meg på venteliste siden jeg ikke har aning om når jeg evt har mulighet til å ta turen.
Dersom det blir snakk om en tur til Hundremeterskogen så stiller jeg gjærne hus og kjøkken til disposisjon

Gammel 27-11-06, 21:42   #132
Trois
Søkende

Trois sin avatar

Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Carrie, her.

Jeg er egentlig litt vettskremt, for jeg kjenner ingen av dere som jeg skrev i mitt første innlegg her. Men er stor fan av Mims oppskrifter og vil gjerne være med. Satte meg opp på den 20. januar.

Jeg synes du er både tøff og generøs som setter igang dette.

Huff, jeg er som deg, vettskremt! Har meldt meg på hvis det er plass, vet ikke hvor mange du har plass til (skal lese tråden en gang til...)

Kjenner ingen men har lest mye her og NM, håper jeg får komme selv om jeg ikke er av den harde kjerne

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 00:00   #133
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Dersom det blir snakk om en tur til Hundremeterskogen så stiller jeg gjærne hus og kjøkken til disposisjon

Da må jeg få en lyd, for dette er noe jeg er villig til å betale en del for for å være med på!!

Gammel 06-12-06, 00:19   #134
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skjer'a??

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 17:09   #135
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Skjer'a??

Ja…er jeg meldt på, på venteliste eller utelatt?

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 17:15   #136
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Beklager dårlig oppdatering, det ble plutselig så hektisk her på min kant. Jeg har laget et utkast til fordeling, skal gå gjennom tråden på nytt og så konferere med Mim før vi spikrer noe og tar kontakt med deltagerne. Tenker vi tar det på PM med den enkelte, men det er altså ikke gjort enda.

Gammel 06-12-06, 17:33   #137
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal nok få smisket litt med Mim til helgen ...

Gammel 06-12-06, 18:06   #138
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg skal nok få smisket litt med Mim til helgen ...

Er hun i byen da?

Gammel 12-01-07, 12:40   #139
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Lørdag 17 mars kan jeg.. Aner ikke hva du mener med avansert. Men jeg tar utfordringen! Gleder meg!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-07, 12:41   #140
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Glemte å si at jeg kan nå lørdag 20 også hvis noen ikke møtter opp!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:41.