Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Hvilken karakter får den nye statsministerboligen?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Se resultatene: Hva synes du om den nye statsministerboligen
Karakter 1 1 1,75%
Karakter 2 3 5,26%
Karakter 3 3 5,26%
Karakter 4 10 17,54%
Karakter 5 16 28,07%
Jeg synes det er rimelig at statsministeren har egen bolig med representasjonsmuligheter 32 56,14%
Jeg synes det å lage egen statsministerbolig er bortkastede skattekroner 6 10,53%
Dette gidder jeg ikke mene noe om 12 21,05%
Får ikke sett reportasjen 1 1,75%
Dustepoll 4 7,02%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 57. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-08, 23:06   #1
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Hvilken karakter får den nye statsministerboligen?

VG-tv har laget en reportasje fra den nye statsministerboligen. Samtidig oppfordres folket til å se den, og så gi sin karakter til hva de synes.
Nysgjerrig som jeg er, så lurer jeg da på hvilken karakter FP-medlemmene gir til dette nye "praktprosjektet".

Flervalgspoll

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-08, 23:12   #2
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken karakter får den nye statsministerboligen?

Jeg syns den så skikkelig lekker ut. Jeg hadde flyttet rett inn.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-08, 23:13   #3
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er best av Karakter 1 og Karakter 5?

Gammel 24-10-08, 23:21   #4
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Hva er best av Karakter 1 og Karakter 5?

Det skriver ikke VG noe om, så du får velge

Men om jeg skal gjette, så tror jeg 5 er best.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-08, 23:23   #5
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du er vel strengt tatt ein kandidat eg kunne ha stått inne for å stemme på.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-08, 23:28   #6
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Syns det så fint ut der ja. Og syns egentlig det er på tide at vi får en egen statsministerbolig.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-08, 23:28   #7
MsM
Har fått nytt nick

MsM sin avatar

Hvor: Nittedal
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-08, 23:29   #8
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Hør, hør! Hva med å stille til valg, Teo? Alfa og jeg kan være mektige venner.

Gammel 24-10-08, 23:30   #9
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Juhu! Jeg har en velger!

Gammel 24-10-08, 23:30   #10
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Jeg har to velgere! Kan vi lage en FP-bolig?

Gammel 24-10-08, 23:33   #11
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har to velgere! Kan vi lage en FP-bolig?

Dette leste jeg i farten som FrP bolig, og ble litt overrasket.

Gammel 24-10-08, 23:35   #12
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Dette leste jeg i farten som FrP bolig, og ble litt overrasket.

Jeg er glad du ble overrasket.

Gammel 24-10-08, 23:37   #13
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Du får en velger til Teofelia!
Synes boligen er flott og synes det er på tide med en statsministerbolig.

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-08, 23:50   #14
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så fint ut der, men bildene over sofaen var grusomme.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 01:03   #15
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Fy søren så lekkert!
Ja, der kunne jeg fint ha bodd, akkurat min smak

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 01:04   #16
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Fy søren så lekkert!
Ja, der kunne jeg fint ha bodd, akkurat min smak

Prøver du å stjele velgere, eller?!

Gammel 25-10-08, 08:44   #17
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns det er helt rimelig at statsministeren får egen bolig, og min stemme går til Teofelia. Og så regner jeg med å bli invitert på fester og middager.

Gammel 25-10-08, 10:43   #18
MsM
Har fått nytt nick

MsM sin avatar

Hvor: Nittedal
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Flott som utstillingsvindu, men jeg kunne ikke tenkt meg å bo der. Bra at det er begget representasjonsbolig. Hvordan er det med møblement i den private delen tro?
Er det møblement som følger boligen?

Jada, den leveres fullt møblert.
Jeg syns det har blitt kjempefint. fint å få et representasjonsanlegg og statsministerbolig i et anlegg som gjør det enklere å ivareta sikkerhet og andre praktiske hensyn på en god måte.

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 10:55   #19
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Likte ikke spisebordet. Det var grusomt! Samme med bildene over sofaen. Ellers så det fint nok ut

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 11:00   #20
Left
Passiv

Standard

Det eneste jeg kunne stått over var spisebordet med det stygge mønsteret på. Bordet i seg selv var fint. Likte ikke ikke helt det greiene med fyr i heller, det kunne vært en skikkelig peis i stedet.
Ellers var fargene og alt det andre lekkert. Kunne flyttet rett inn ja.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:23.