|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Pulled back in
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
![]() ![]() ![]() ![]() |
Men hverdagsrasismen var ikke død...selv tidligere stortingsrepresentanter er ikke uten en dæsj:
Sist redigert av Bada-Bing : 25-10-08 kl 08:27. Årsak: Trykkleif :( |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Men hverdagsrasismen var ikke død..Fantastisk.
|
|
|
|
#4 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Men hverdagsrasismen var ikke død..
|
|
|
#5 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Men hverdagsrasismen var ikke død..Uff, dette var noe av det mest komiske jeg har lest. Godt at Mohamoud tok det med godt humør til slutt. Håper man tar lærdom av slikt. Jeg kan skjønne at det kan virke "mistenkelig" at folk generelt går rundt med masse kontanter i vårt nesten-pengeløse samfunn, men dog.
|
|
|
#6 |
|
Hertuginne
|
Sv: Men hverdagsrasismen var ikke dødJeg blir så flau at jeg nesten rødmer. Godt politiet viste god dømmekraft, men aller helst skulle de arrestert idioten som satt på toget og var redd utlendingen med masse penger. Jeeses.
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Men hverdagsrasismen var ikke død..Fydda!
|
|
|
#10 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Men hverdagsrasismen var ikke dødUff, det er jo helt håpløst å tenke sånn. For egen del ville jeg vært mer bekymret for at vedkommende skulle bli ranet enn at jeg hadde tenkt at det lå noe kriminelt bak... |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Men hverdagsrasismen var ikke død
MEn hadde du tenkt at det var noe kriminelt bak det?Og ringt politiet? Og pga hudfarge? |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Sv: Men hverdagsrasismen var ikke dødDette må være utrolig pinlig for den godeste Berg. |
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Men hverdagsrasismen var ikke dødJeg har selv tatt tog med 25.000 i cash i lomma, og det var ingen som snakket om å arrestere meg.
|
|
|
#16 |
|
Populærkulturjunkie
|
Sv: Men hverdagsrasismen var ikke dødOg der bekreftet egentlig Hallgrim Berg det jeg trodde om han. Likte spesiellt setningen "Ålingen, av Berg karakterisert som en "samfunnsborgar og skattytar", ringte nødnummeret 112 og fikk snakket med operasjonsleder Lars Kr. Evensen." Mørkhudede kan nemlig ikke være samfunnsborgere og skatteytere. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Passiv
|
Du var nok for bleik |
|
|
|
#19 |
|
|
Det er faktisk ganske mye vanskeligere for de å få være en skatteyter. Nå var han her norsk statsborger og har sikkert ikke sånne problemer, men det er et forbanna styr for folk som ikke er norske, svenske eller engelske med blondt hår og genseren knytt rundt skulderen å få ordnet D-nummer og skattekort. Skattekontoret gir feilinformasjon i de aller, aller fleste tilfellene som jeg har vært borti, og jeg har vært borte i en del det siste halve året. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Men hverdagsrasismen var ikke død
|