Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Fordelen med å ha unger som står opp tidlig

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-06, 08:26   #1
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fordelen med å ha unger som står opp tidlig

Er at man er ferdig med å vaske huset klokken halv ni.

Gammel 28-11-06, 08:27   #2
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fordelen med å ha unger som står opp tidlig

Du ER småsprø du.

I natt har min minste sovet sin første natt igjennom.

Gammel 28-11-06, 08:30   #3
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Aldri så galt at det ikke er godt for noe.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 28-11-06, 08:32   #4
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror jeg trenger en dusj.

Gammel 28-11-06, 08:36   #5
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Det var imponerende!
Da rekker du kanskje huset mitt i dag, også?

Ryli er ikke aktiv  
Gammel 28-11-06, 08:39   #6
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Jeg tror jeg er ferdig nå, Ryli.

Gammel 28-11-06, 08:40   #7
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da dufter det vel sitron i hele huset, kan jeg tenke meg!

Jeg er imponert, det siste som kunne falle meg inn når jeg slår opp øynene om morgenen er å gripe til skurebøtta.

Claire er ikke aktiv  
Gammel 28-11-06, 08:42   #8
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Jeg vasker best om morgenen og når jeg er forbanna. Når jeg da altså må stå opp ekstra tidlig så er jeg forbanna. Så det blir dobbelt opp med vaskepiff.

Gammel 28-11-06, 08:58   #9
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Mine barn våknet også tidlig i dag, men det hjalp slett ikke på vaskepiffen min....

Mikkeline er ikke aktiv  
Gammel 28-11-06, 09:04   #10
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg vasker best om morgenen og når jeg er forbanna.

Rart det der hvor lett det er å vaske og skure dusjer og sånn når en er forbanna.

Skikkelig bra jobba Sitron.

DM er ikke aktiv  
Gammel 28-11-06, 09:04   #11
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner til det der. Jeg kan også være supereffektiv på morgenen. Det er jeg sjelden senere på dagen.

Gammel 28-11-06, 09:43   #12
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Så flink du er!

Mine prøvde seg også med å stå opp klokken fem i dag, men ble jaget tilbake i seng. Der presterte de å sove til 8. Jeg tror jeg må notere datoen.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv  
Gammel 28-11-06, 09:45   #13
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Mine sover vanligvis til åtte, men minsten tok en femmer i dag. Går an iblant. Men det var ikke så digg, siden jeg la meg kl 02.

Gammel 28-11-06, 10:27   #14
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Siri, her.

Kremt - Omsider... Går det ikke an å redigere her tro?

Nei, dessverre.

Skremmern er ikke aktiv  
Gammel 28-11-06, 10:29   #15
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Nei, dessverre.

Jo da, det går fint, det. Og Skremmern forteller deg mer enn gjerne hvordan det skal gjøres.

Ryli er ikke aktiv  
Gammel 28-11-06, 10:30   #16
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Du er kjempeflink, tenk på alt du kan bruke dagen til nå.

Gammel 28-11-06, 10:52   #17
Siri
seru

Siri sin avatar

Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det har sine fordeler med unger som sover til ti også msider uthvilt:

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Jo da, det går fint, det. Og Skremmern forteller deg mer enn gjerne hvordan det skal gjøres.

Hmmm - det virker helt ærlig ikke sånn, men... Kanskje du kan fortelle meg det?

Siri er ikke aktiv  
Gammel 28-11-06, 10:57   #18
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hmmm - det virker helt ærlig ikke sånn, men... Kanskje du kan fortelle meg det?

Okei, da.

Gå inn på kontrollpanelet ditt og velg "Endre valg". Så scroller du ned til "Ymse valg" og velger "Exclude Forums from "Get New Posts". Så må du finne forumet feilen er postet i, for så å klikke "velg forum", hvorpå du finner posten i menyen til høyre, og avslutter med å foreta nødvendig korreksjon.

Skremmern er ikke aktiv  
Gammel 28-11-06, 11:02   #19
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Gå inn på kontrollpanelet ditt og velg "Endre valg". Så scroller du ned til "Ymse valg" og velger "Exclude Forums from "Get New Posts". Så må du finne forumet feilen er postet i, for så å klikke "velg forum", hvorpå du finner posten i menyen til høyre, og avslutter med å foreta nødvendig korreksjon.

Du er snill du, Skremmern.

Siri: Du kan bare klikke der det står "Endre" helt øverst i høyre hjørnet i innleggene dine, ved siden av innleggsnummeret.

Ryli er ikke aktiv  
Gammel 28-11-06, 11:05   #20
Siri
seru

Siri sin avatar

Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Du er snill du, Skremmern.

Siri: Du kan bare klikke der det står "Endre" helt øverst i høyre hjørnet i innleggene dine, ved siden av innleggsnummeret.

Takker!

Siri er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:24.