Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-08, 14:27   #21
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?

Jeg syns den er lynharry, men utover det så blir jeg verken støtt eller sjokkert. Folk får gå som de vil, så tenker jeg mitt. Jeg tenkte ikke at den var skrytete heller egentlig, bare skikkelig harry.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 14:28   #22
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det blir på nivå med: "I don´t wet my bed".

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 14:29   #23
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg syns den er lynharry, men utover det så blir jeg verken støtt eller sjokkert. Folk får gå som de vil, så tenker jeg mitt.

Naturligvis får de gå som de vil, og med en slik t-skjorte får de gjøre det sammen med noen andre.

Ben "win win" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 14:30   #24
Pusurkine
Superaktiv

Medlem siden: Mar 2008
Pusurkine er populærPusurkine er populærPusurkine er populærPusurkine er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Det blir på nivå med: "I don´t wet my bed".

Enig

Pusurkine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 14:31   #25
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Hvis noen jeg kjente faktisk hadde hatt på seg en slik ville jeg avskrevet dem som mindre oppegående.

Ben "find someone else to play with" Murphy

Og jeg som tenkte å kjøpe meg en sånn nå når sønnen min har lært seg å svømme.

Gammel 27-10-08, 14:32   #26
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

"My boy can swim" vert jo ei heilt anna sak, og i denne samanhengen også langt meir interessant.

Gammel 27-10-08, 14:32   #27
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Gammel 27-10-08, 14:32   #28
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men det blir jo feil, Esme. Ja, om du ikke regner mannen din som gutten din også da. :spikker:

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 14:32   #29
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du må ha mer enn en sønn for å gå med akkurat den, da.
Jeg har tre gutter som kan svømme og en som ikke kan det helt ennå, så jeg venter.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 14:33   #30
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Men det blir jo feil, Esme. Ja, om du ikke regner mannen din som gutten din også da. :spikker:

Jeg regner jo med han også, de pleier å dra i svømmehallen hver lørdag de to. Da kan jeg ha på den t-skjorten.

Gammel 27-10-08, 14:34   #31
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også bare en sønn (som forøvrig er en god svømmer), så jeg må nok også droppe denne.

Gammel 27-10-08, 14:34   #32
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner at jeg ikke klarer å bli så veldig provosert av en t-skjorte, men at jeg sikkert hadde følt det mye sårere om jeg hadde vært UFB.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 14:35   #33
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Jeg regner jo med han også, de pleier å dra i svømmehallen hver lørdag de to. Da kan jeg ha på den t-skjorten.

Under tvil, Esme. Under tvil.

Gammel 27-10-08, 14:35   #34
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pusurkine, her.

Nei, jeg mener at folk har friske sædceller kommer vel neppe som noen overraskelse for noen, det er vel mye mer sårende at folk bare prater om barna sine, eller forteller hvor deilig det er å ha barn, at barn gir livet mening osv, for noen som er ufrivillig barnløse.

En ting er at man har friske sædceller, noe helt annet er vel å skryte av det ved hjelp av en t-skjorte. Synes jeg. Det blir like idiotisk som uttrykk ala "Jeg blir gravid bare jeg vasker trusa sammen med mannen"

Gammel 27-10-08, 14:35   #35
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åja, hadde vi begynt å fjase nå? Da vil jeg kommentere at jeg synes det er pussig at man mener at man bare har mannlige sædceller.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 14:37   #36
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

En ting er at man har friske sædceller, noe helt annet er vel å skryte av det ved hjelp av en t-skjorte. Synes jeg. Det blir like idiotisk som uttrykk ala "Jeg blir gravid bare jeg vasker trusa sammen med mannen"

Er det noen som vasker trusa sammen med mannen? :ser for meg mannen i dusjen iført konas stringtruse:

Gammel 27-10-08, 14:37   #37
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal kjøpe en sånn til mannen. Bare at den må ha en linje til, noe i retning av:
"Men det hjelper ingenting når høna legger dårlige egg ..."

Gammel 27-10-08, 14:38   #38
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg skal kjøpe en sånn til mannen. Bare at den må ha en linje til, noe i retning av:
"Men det hjelper ingenting når høna legger dårlige egg ..."

Skal ein først brette ut privatlivet, så får ein jaggu gjere det skikkelig.

Gammel 27-10-08, 14:38   #39
Pusurkine
Superaktiv

Medlem siden: Mar 2008
Pusurkine er populærPusurkine er populærPusurkine er populærPusurkine er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Men det er jo langt fra at noe er idiotisk (fordet er jo den T-shirten vil jeg si) til at det er støtende?

Hvor mange humor-temaer er det som ikke teoretisk kan være støtende for noen egentlig?

Pusurkine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 14:39   #40
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pusurkine, her.

Hvor mange humor-temaer er det som ikke teoretisk kan være støtende for noen egentlig?

Helt enig. Hva med blondinevitser, for eksempel?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:50.